dmace Geplaatst 27 oktober 2005 Geplaatst 27 oktober 2005 Ik vraag me af waar je die Van Dale Widget kan vinden, mij is het nog niet gelukt. <{POST_SNAPBACK}> Die kan je hier vinden. Maar hij werkt alleen onder Mac OS X, net als de geocaching widget waar GeoGerard het over had. <{POST_SNAPBACK}> De Firefox Search-Engine voor Van Dale: HIER. Wel zo handig als je geen Mac OS X hebt
Team Firefox Geplaatst 27 oktober 2005 Geplaatst 27 oktober 2005 De Firefox Search-Engine voor Van Dale: HIER. Handig en toegevoegd, bedankt!
GeoGerard Geplaatst 27 oktober 2005 Auteur Geplaatst 27 oktober 2005 Het ziet er leuk uit, wat ik gemaakt heb. FF wachten nog ...
Kruimeldief Geplaatst 27 oktober 2005 Geplaatst 27 oktober 2005 De Firefox Search-Engine voor Van Dale: HIER. Wel zo handig als je geen Mac OS X hebt <{POST_SNAPBACK}> Ja dankjedekoekoek Maar dat is een gewone plugin voor firefox. Daar zijn er 100den van. De vraag is of die Vandale Widget er ook voor Windows is... De geocachingplugin voor Firefox is wat mij betreft 3x nix.. Ik wil ook de Geocaching Widget, maar dan voor Windows.. Helaas is die niet te vinden voor de konfabulator. Is wel geinig hier. Ik heb een windows XP bak en hij lijkt inmiddels helemal op een Mac. Zelfs bij het opstarten. Firefox en thunderbird lijken inmiddels op safari en Crossover (?). Windows heeft compleet de Maclook. Ik krijg alleen de taakbalk niet bovenaan als een Mac. Jaja ik weet het offtopic. Ik modereer mezelf wel ff. Dus terug naar de Widgets, want daar gaat het over. Waar kan ik nog meer halen dan bij/via Konfabulator? Trouwens, als ik de link aanklik naar de vandale woordenboek, dan krij ik dit: http://mycroft.mozdev.org/error.html
Bitte ein Bit Geplaatst 27 oktober 2005 Geplaatst 27 oktober 2005 Ik vraag me af waar je die Van Dale Widget kan vinden, mij is het nog niet gelukt. <{POST_SNAPBACK}> Die kan je hier vinden. Maar hij werkt alleen onder Mac OS X, net als de geocaching widget waar GeoGerard het over had. <{POST_SNAPBACK}> De Firefox Search-Engine voor Van Dale: HIER. Wel zo handig als je geen Mac OS X hebt <{POST_SNAPBACK}> Bedankt, werkt voor mij zeer goed
dmace Geplaatst 27 oktober 2005 Geplaatst 27 oktober 2005 Je windows er uit laten zien als een Mac? Hmmmm..... Voor wie niet zoveel van een mac weet, plaatsen we HIER even een filmpje van een dagelijkse Mac-gebruiker Link werkt overigens prima, Kruimel, dus er gaat iets bij jezelf fout. Misschien kun je je eigen Konfabulator-widget maken. Op de Konfabulator-site wordt daar van alles over uitgelegd (klik op workshop). Misschien kun je van deze LINK gebruik maken. Dit is een Mac-widget, maar dat is eigenlijk niet veel meer dan een HTML-pagina zonder borders, dus de juiste aanroepcodes voor VanDale moet je er terug kunnen vinden. Ook even "lenen" van andere zoek-widgets-sourcecode moet genoeg zijn. Kruimel, verbaas ons!
Kruimeldief Geplaatst 27 oktober 2005 Geplaatst 27 oktober 2005 Bedankt, werkt voor mij zeer goed <{POST_SNAPBACK}> Als je wilt, mail me dan ff de plugin. Ik krijg steeds een error als ik downloaden klik. Stuur maar naar widget@via.drentsweb.nl als je wilt. Kruimel, verbaas ons! <{POST_SNAPBACK}> Hmmm, doe ik dat niet al zonder het maken van een widget voor Windhoos?
dmace Geplaatst 27 oktober 2005 Geplaatst 27 oktober 2005 Als je wilt, mail me dan ff de plugin. Ik krijg steeds een error als ik downloaden klik. Plugin verstuurd! Kruimel, verbaas ons! <{POST_SNAPBACK}> Hmmm, doe ik dat niet al zonder het maken van een widget voor Windhoos? <{POST_SNAPBACK}> Tuurlijk, maar nu zou je ons ook versteld kunnen laten staan Heb nog even de widget-convertor geprobeert, maar die doet helaas niets met deze vandale-widget.
Kruimeldief Geplaatst 27 oktober 2005 Geplaatst 27 oktober 2005 Bedankt Daan voor het sturen van de vandale. Kan je die convertor ook loslaten op de geocachingwidget die Gerard hier gemeld heeft? Dus van Mac naar Windows.
dmace Geplaatst 27 oktober 2005 Geplaatst 27 oktober 2005 Bedankt Daan voor het sturen van de vandale. Kan je die convertor ook loslaten op de geocachingwidget die Gerard hier gemeld heeft? Dus van Mac naar Windows. <{POST_SNAPBACK}> geprobeerd, maar helaas......
Gast defender90 Geplaatst 1 november 2005 Geplaatst 1 november 2005 Het ziet er leuk uit, wat ik gemaakt heb.FF wachten nog ... <{POST_SNAPBACK}> Nou Gerard, ik ben benieuwd
GeoGerard Geplaatst 2 november 2005 Auteur Geplaatst 2 november 2005 (bewerkt) Daar is ie dan, ik moet er alleen nog wat kleine foutjes uit halen ... Je kunt het ding ook al downloaden. Zoekmogelijkheden op: - GC nr. - US ZIP code - coordinaat - cache naam 2 november 2005 bewerkt door GeoGerard
mathlener Geplaatst 2 november 2005 Geplaatst 2 november 2005 Ziet er mooi uit GeoGerard! Ik kan hem alleen niet downloaden. De link op www.freecaching.nl werkt niet
GeoGerard Geplaatst 2 november 2005 Auteur Geplaatst 2 november 2005 Nu kun je deze widget van mijn site downloaden. Als er een bug in zit, wil ik het graag weten.
mathlener Geplaatst 2 november 2005 Geplaatst 2 november 2005 Tot nu toe werkt de widget prima en hij ziet er heel goed uit. Klasse, GeoGerard!
Aanbevolen berichten