Spring naar bijdragen

log's pagina veranderd?


delta123

Aanbevolen berichten

Zo kan je nu eenvoudig zien hoeveel founds er per land in de database staan (tip voor Bitte  :)  ) en kan je voor jouw caches zien hoe vaak ze zijn gevonden.

 

Ik heb iedere found gecheckt en de uitkomst is, dat in de stats 10 buitenlandse gevonden caches staan terwijl dit er 29 moeten zijn :beerchug:

 

Alles aangepast, ben dus benieuwd :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zo kan je nu eenvoudig zien hoeveel founds er per land in de database staan (tip voor Bitte  :no:  ) en kan je voor jouw caches zien hoe vaak ze zijn gevonden.

 

Ik heb iedere found gecheckt en de uitkomst is, dat in de stats 10 buitenlandse gevonden caches staan terwijl dit er 29 moeten zijn :)

 

Alles aangepast, ben dus benieuwd :no:

 

Mis er nog 2, maar daar kom ik wel uit :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik net een regeltje teveel weggehaald bij het aanpassen van het script. De oplossing is inmiddels bekend, dus binnenkort kan jij je logs ook weer zien. Dat geldt voor iedereen met een & in z'n naam, of een ander "raar" teken.

Die aanpassing staat nu live.

 

Heb gelijk even een vraag aan Reintje over rare tekens in cache namen: onze H&R A2 bij Beesd, staat op het kaartje van NL (niet aanklikken) als H&R A2. Dit is al een tijdje zo en het was mij opgevallen dat het bij meerdere caches mer 'rare' tekens zo is. Is dit schoonheidsfoutje misschien weg te poetsen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb gelijk even een vraag aan Reintje over rare tekens in cache namen: onze H&R A2 bij Beesd, staat op het kaartje van NL (niet aanklikken) als H&R A2. Dit is al een tijdje zo en het was mij opgevallen dat het bij meerdere caches mer 'rare' tekens zo is. Is dit schoonheidsfoutje misschien weg te poetsen?

De & is geen raar teken maar HTML code voor &.

 

Ik ben het met je eens dat het voor geen meter lijkt. Ik zag dat mijn "de Schans" ook de HTML code voor ""

 

Of daar een oplossingvoor is? In ieder geval bij jou eerst de & eruit te halen en er EN van te maken :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...