arnoldus Geplaatst 16 oktober 2005 Geplaatst 16 oktober 2005 Beste mensen, Ik krijg het niet voor elkaar om meer dan één kaart in mijn Garmin in te laden. Wie helpt me uit de brand ? Arnvis
leokrabbendam Geplaatst 16 oktober 2005 Geplaatst 16 oktober 2005 (bewerkt) Beste Arnvis, Er zijn vast heel wat mensen die je graag willen en zullen helpen (waaronder ik), maar dan hebben we wel wat meer informatie nodig.... Wat voor Garmin heb je? Welke kaarten probeer je te laden? Hoe doe je dat precies? Lukt het met de eerste kaart wel ? Ik heb wel een idee wat je fout doet maar voor ik daar een heel verhaal over ophang graag eerst bovenstaande informatie. OK? Leo 16 oktober 2005 bewerkt door leokrabbendam
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 16 oktober 2005 Geplaatst 16 oktober 2005 De plek om in het Nederlands te kunnen praten en vragen over Garmin spul en waar expertise aanwezig is, is het Notter forum (Garmin verkoper): http://forum.gps.nl/index.php
Peetee Geplaatst 16 oktober 2005 Geplaatst 16 oktober 2005 Beste mensen,Ik krijg het niet voor elkaar om meer dan één kaart in mijn Garmin in te laden. Wie helpt me uit de brand ? Arnvis Houd er ook rekening mee dat als je een kaart naar de gps laadt, de andere (die in de gps zitten) worden gewist. Je moet dus altijd alle kaarten, die je tegelijkertijd in je gps wilt, selecteren en in één keer naar je gps uploaden.
Aanbevolen berichten