Spring naar bijdragen

caches


kleijberg

Aanbevolen berichten

Hallo

een vreemde vraag maar misschien doe ik iets verkeerd

Ik heb nu twee keer een cache niet kunnen vinden omdat hij volgens mij niet op de plaats ligt wat gesuggereerd word in de aanwijzing op geocaching.nl

1ste baarlo gezocht vanuit baarlo maar ligt volgens mij aan de andere kant van de maas en daar heet het geen baarlo waarom noem je het dan baarlo cache

hetzelfde in brummen ligt de cache wel vijf kilometer van brummen en als je op doorreis bent , is dat misleidend of zie ik dat verkeerd :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo

een vreemde vraag maar misschien doe ik iets verkeerd

Ik heb nu twee keer een cache niet kunnen vinden omdat hij volgens mij niet op de plaats ligt wat gesuggereerd word in de aanwijzing op geocaching.nl

1ste baarlo gezocht vanuit baarlo maar ligt volgens mij aan de andere kant van de maas en daar heet het geen baarlo waarom noem je het dan baarlo cache

hetzelfde in brummen ligt de cache wel vijf kilometer van brummen en als je op doorreis bent , is dat misleidend of zie ik dat verkeerd :cry:

Het zijn maar namen. Jij heet Kleijberg, maar woon je op de Kleiberg? Waarom zouden die caches zich dan wel aan hun naam houden? ;) Zet ze gewoon eerst op de kaart, dan weet je globaal waar je zijn moet en dan de laatste meters met de GPS...

 

En misschien heb je vanaf de Baarlo cache een prachtig uitzicht op Baarlo? Wie weet. ;)

En misschien ligt de Brummen cache het meest dichtbij Brummen, de andere dorpen in de buurt zijn misschien wel 6 km verder weg.

Ikzelf heb bijvoorbeeld een cache die heet Quaoar, maar die cache ligt niet op Quaoar. :thumbup:

 

Q :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

een vreemde vraag maar misschien doe ik iets verkeerd

Ik heb nu twee keer een cache niet kunnen vinden omdat hij volgens mij niet op de plaats ligt wat gesuggereerd word in de aanwijzing op geocaching.nl

1ste baarlo gezocht vanuit baarlo maar ligt volgens mij aan de andere kant van de maas en daar heet het geen baarlo waarom noem je het dan baarlo cache

hetzelfde in brummen ligt de cache wel vijf kilometer van brummen en als je op doorreis bent , is dat misleidend of zie ik dat verkeerd :thumbdown:

 

Welke caches bedoel je?

Waar wordt dat gesuggereerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

een vreemde vraag maar misschien doe ik iets verkeerd

Ik heb nu twee keer een cache niet kunnen vinden omdat hij volgens mij niet op de plaats ligt wat gesuggereerd word in de aanwijzing op geocaching.nl

1ste baarlo gezocht vanuit baarlo maar ligt volgens mij aan de andere kant van de maas en daar heet het geen baarlo waarom noem je het dan baarlo cache

hetzelfde in brummen ligt de cache wel vijf kilometer van brummen en als je op doorreis bent , is dat misleidend of zie ik dat verkeerd :thumbdown:

 

Welke Baarlo cache bedoel je? WIj hebben een cache bij Baarlo gelopen, ligt idd aan de andere kant van de Maas, maar die cache heet geen Baarlo maar Maaszicht? De plaatsnaam Baarlo wordt in die cache beschrijving ook niet genoemd...Maar als je op de kaart kijkt, zit het 'pinnetje' van deze cache inderdaad dicht bij Baarlo, dat wel. Bedoel je dat soms??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...