Team Firefox Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 Overigens is de inhoud van een cache niet alleen de verantwoording van de cachelegger, maar ook van de cachebezoeker! <{POST_SNAPBACK}> Maar iedereen logt NI/NU En toch worden de bakken leeg Jolanda <{POST_SNAPBACK}> Dan noemen ze dan "Hans Kazan-caches" . (iets voor de begrippenlijst?) <{POST_SNAPBACK}> Absoluut
De Roode Loper Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 Dit staat o.a. op de pagina "Het maken en aanmelden van je cache". inhoud voor in je cache bepalen Om je cache aantrekkelijk en plaatsbaar te maken is het handig om je cache te voorzien van de volgende artikelen. · logboek, zonder dit item heb je geen cache en wordt je cache dus ook niet goedgekeurd · stashnote, dit is een stuk papier (liefst gelamineerd) waarop informatie staat over wat geocachen is, wat die cache daar doet, wie de eigenaar van die cache is, wat de contact gegevens zijn van die eigenaar etc etc. Stashnotes vind je in verschillende talen op deze pagina (rechterzijde halverwege en verder) · schrijfgerei, zodat er ook in het logboek geschreven kan worden · goodies, die geruild kunnen worden tegen andere goodies · extra ruimte, zodat er ook spullen in gestopt kunnen worden zonder dat er iets wordt uitgehaald
debendevanvier Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 Dit staat o.a. op de pagina "Het maken en aanmelden van je cache". <{POST_SNAPBACK}> Ook lees je daar ergens " Stop in een cache wat je zelf ook leuk vindt om aan te treffen" zal dat dan inhouden dat de meeste gek zijn op *rommel* Jolanda
kipchen Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 (bewerkt) bendevanvier <{POST_SNAPBACK}> Dan noemen ze dan "Hans Kazan-caches" . (iets voor de begrippenlijst?) Haha goocheldoos is ook wel een leuke Of gewoon de Hansdoos. Hans Kazan, Hans Klok allemaal verdwijnkunstenaars De snaaibrigade is geweest! wordt dan de cache is GEHANSD! Onze kinderen vinden de caches doorgaans wel leuk. Soms is een eenvoudige sleutel ook al een schat voor een van beiden. Toch is het wel leuk om na een fikse wandeling in een mooi gebied ook ruime keuze te hebben uit een aantal leuke goodies. Aanvullen doen we nog steeds wel wanneer we een minder fraaie cache tegenkomen. Maar het is niet zo dat we iemands' cache helemaal pimpen! Ook de cachelegger zou af en toe even z'n cache kunnen controleren toch? Doen wij ook! 3 oktober 2005 bewerkt door kipchen
De Roode Loper Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 zal dat dan inhouden dat de meeste gek zijn op *rommel* Jolanda <{POST_SNAPBACK}> André van Duin zong het al: Wij zijn de vuilnisman .
kipchen Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 André van Duin zong het al: Wij zijn de vuilnisman . <{POST_SNAPBACK}> Normaal zong: wat gij niet wilt dat oe geschiedt doe dat ok een ander niet
debendevanvier Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 zal dat dan inhouden dat de meeste gek zijn op *rommel* Jolanda <{POST_SNAPBACK}> André van Duin zong het al: Wij zijn de vuilnisman . <{POST_SNAPBACK}> volgens mij ben jij in de war er stond een paard in de gang jolanda
De Roode Loper Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 zal dat dan inhouden dat de meeste gek zijn op *rommel* Jolanda <{POST_SNAPBACK}> André van Duin zong het al: Wij zijn de vuilnisman . <{POST_SNAPBACK}> volgens mij ben jij in de war er stond een paard in de gang jolanda <{POST_SNAPBACK}> Dacht het niet. Heb thuis meer dan 32.000 titels staan, dus ik weet er wel een klein beetje vanaf. Kijk maar op deze link
Team Professor X Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 Begrijp me niet verkeerd, ook wij vinden het voor onze tweeling leuk om een kist/doos/koker/fles/pot/zak/(micro ) te vinden met leuke dingetjes erin. Zelf stoppen we er ook weer wat fatsoenlijks in (zelfs flippo's, maar die zijn al lang op ). We hebben nog genoeg goodies liggen tot cache nummer 600 of 700 met wat micro's en webcams. Toen we aan het spelletje begonnen vielen de aanbiedingen en kortingen bij restant aankopen extra op! Toch even dit om de ***koek discussie nog een extra draai mee te geven. Volgens mij wordt er allen hier in dit kleine voldane kikkerlandje ge**** over de cache inhoud. We hebben al tientallen caches gedaan buiten de landsgrenzen en daar is het meer uitzondering dan regel dat er überhaupt iets leuks/nuttigs in een cache zit. Meestal pen/potlood/logboekje....sleutelhangers/reclamemeuk/kleffe snoepjes/aanstekers/sigaretten/kapot speelgoed/verlopen reclame aanbiedingen/macdonalds bonnen/ vieze stuiterballen/ gebruikte scoobiedoo/ leeggelopen stiften etc..........en soms ook metalen zaklampjes/ mooie geobadges/ wel leuke dingetjes etc. En toch gaan we elke keer weer op jacht......het zal altijd wel zo blijven. Een oud gezegde luidt ook: van ruilen komt huilen Maar een andere zegt weer: wat u niet wilt dat u geschiedt doet dat dan ook bij een ander niet . Amen....
debendevanvier Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 Maar iedereen logt NI/NUEn toch worden de bakken leeg Jolanda <{POST_SNAPBACK}> En deze woorden neem ik terug naar het lezen van Deze log Natuurlijk moet dan ook gewoon het verhaal er achter Jolanda
SN@G Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 Dit is hetgeen ik vanmiddag gekocht heb bij de action. Kosten €7,75. Zoals je ziet nagenoeg alles voor kids.
De Roode Loper Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 Dit is hetgeen ik vanmiddag gekocht heb bij de action. Kosten €7,75. Zoals je ziet nagenoeg alles voor kids. <{POST_SNAPBACK}>
debendevanvier Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 Dit is hetgeen ik vanmiddag gekocht heb bij de action. Kosten €7,75. Zoals je ziet nagenoeg alles voor kids. <{POST_SNAPBACK}> En dat vinden wij mooi spul Jolanda
SN@G Geplaatst 3 oktober 2005 Geplaatst 3 oktober 2005 Het meeste hiervan is terug te vinden in de cache: van Lauwerzee tot Dollard tou Hou www.gc-snag.nl in de gaten.
Aanbevolen berichten