wandelaartjes Geplaatst 25 september 2005 Geplaatst 25 september 2005 (bewerkt) Vanmiddag lekker wezen cachen,wil ik een cordinaat intikken doen verschillende cijfers het niet.Mijn werkwijze is als volgt .Ik druk op mark ga dan naar de coordinaten balk,en wil deze wijzigen ,ik druk dan bv een 6 in maar er gebeurd dan niets Heeft iemand daar ook problemen mee,of gehad? Ik heb een Garmin 60C 25 september 2005 bewerkt door wandelaartjes
LTeunis Geplaatst 25 september 2005 Geplaatst 25 september 2005 Vanmiddag lekker wezen cachen,wil ik een cordinaat intikken doen verschillende cijfers het niet.Mijn werkwijze is als volgt .Ik druk op mark ga dan naar de coordinaten balk,en wil deze wijzigen ,ik druk dan bv een 6 in maar er gebeurd dan nietsHeeft iemand daar ook problemen mee,of gehad? Ik heb een Garmin 60C <{POST_SNAPBACK}> Als je de coordinatenbalk hebt geselecteerd moet je op enter drukken. Dan kan je de coordinaten wijzigen. lteunis
Peetee Geplaatst 25 september 2005 Geplaatst 25 september 2005 (bewerkt) Omdat je juist de 6 noemt: kan het zijn dat je het positieformaat hebt ingesteld op hdddºmm'ss" (graden-minuten-seconden) i.p.v. hdddºmm.mmm' (graden-minuten-dec.minuten) ? In te stellen via Menu-Instellen-Eenheden. In het geocaching-wereldje is namelijk afgesproken dat de coördinaten altijd in het laatstgenoemde positieformaat weergegeven worden. 25 september 2005 bewerkt door Peetee
wandelaartjes Geplaatst 25 september 2005 Auteur Geplaatst 25 september 2005 (bewerkt) Als je de coordinatenbalk hebt geselecteerd moet je op enter drukken. Dan kan je de coordinaten wijzigen. lteunis <{POST_SNAPBACK}> Ja dat doe ik ook altijd gebruik hem al 2 maanden en hij werkte perfect 25 september 2005 bewerkt door Kruimeldief
wandelaartjes Geplaatst 25 september 2005 Auteur Geplaatst 25 september 2005 Omdat je juist de 6 noemt: kan het zijn dat je het positieformaat hebt ingesteld op hdddºmm'ss" (graden-minuten-seconden) i.p.v. hdddºmm.mmm' (graden-minuten-dec.minuten) ?In te stellen via Menu-Instellen-Eenheden. In het geocaching-wereldje is namelijk afgesproken dat de coördinaten altijd in het laatstgenoemde positieformaat weergegeven worden. <{POST_SNAPBACK}> Hij stond goed ingesteld ,had hem 5 min. ervoor ook nog gebruikt
Peetee Geplaatst 25 september 2005 Geplaatst 25 september 2005 Hij stond goed ingesteld ,had hem 5 min. ervoor ook nog gebruikt Ja, maar weet je zeker dat hij nu goed ingesteld staat?
wandelaartjes Geplaatst 25 september 2005 Auteur Geplaatst 25 september 2005 (bewerkt) Ja, maar weet je zeker dat hij nu goed ingesteld staat?<{POST_SNAPBACK}> Ik heb geen veranderingen aan de instellingen gedaan en neem niet aan dat dat zo maar kan gebeuren,heb het net ook nog ff gecontroleerd en alles staat goed 25 september 2005 bewerkt door Kruimeldief
Peetee Geplaatst 25 september 2005 Geplaatst 25 september 2005 (bewerkt) Hij stond goed ingesteld ,had hem 5 min. ervoor ook nog gebruikt Tja, dan is dat het dus niet. Sorry dat ik er wat over doorzeurde, maar je weet maar nooit. Op het forum ben je vrij nieuw, maar na het bekijken van je cache-statistieken zie ik dat je bepaald geen newbie bent. Als toetsen zomaar niet meer werken is natuurlijk vreemd. Ik heb dat zelf nog niet meegemaakt. Je zou eens een reset kunnen proberen. 25 september 2005 bewerkt door Peetee
wandelaartjes Geplaatst 25 september 2005 Auteur Geplaatst 25 september 2005 (bewerkt) Tja, dan is dat het dus niet. Sorry dat ik er wat over doorzeurde, maar je weet maar nooit. Op het forum ben je vrij nieuw, maar na het bekijken van je cache-statistieken zie ik dat je bepaald geen newbie bent. Als toetsen zomaar niet meer werken is natuurlijk vreemd. Ik heb dat zelf nog niet meegemaakt. Je zou eens een reset kunnen proberen. <{POST_SNAPBACK}> vindt het geen gezeur hoor ,je weet nooit of er iemand is die de gouden tip heeft,in ieder geval bedankt.Ik neem morgen even contact op met Sailtron 25 september 2005 bewerkt door Kruimeldief
team-omega-25 Geplaatst 25 september 2005 Geplaatst 25 september 2005 Maak je toevallig gebruik van een beschermtasje om je 60C? Ik gebruik dat wel en merk af en toe dat het plastic dat over het display en de knopjes zit, wel eens een knopje te veel indrukt waardoor ook de cursor soms bewegingen maakt die je niet verwacht. Henk
Peetee Geplaatst 25 september 2005 Geplaatst 25 september 2005 Ik neem morgen even contact op met Sailtron Dat is in ieder geval een goed idee. Misschien kun je dezelfde vraag ook nog eens stellen op het Notter forum. Wellicht kan iemand je daar verder helpen.
wandelaartjes Geplaatst 25 september 2005 Auteur Geplaatst 25 september 2005 Maak je toevallig gebruik van een beschermtasje om je 60C? Ik gebruik dat wel en merk af en toe dat het plastic dat over het display en de knopjes zit, wel eens een knopje te veel indrukt waardoor ook de cursor soms bewegingen maakt die je niet verwacht.Henk <{POST_SNAPBACK}> heb wel een beschermhoesje ,maar had dat vandaag niet mee
wandelaartjes Geplaatst 25 september 2005 Auteur Geplaatst 25 september 2005 (bewerkt) Dat is in ieder geval een goed idee. Misschien kun je dezelfde vraag ook nog eens stellen op het Notter forum. Wellicht kan iemand je daar verder helpen. <{POST_SNAPBACK}> Als Sailtron geen bevredigend antwoord kan geven zal ik dat ook even doen 25 september 2005 bewerkt door Kruimeldief
Kruimeldief Geplaatst 25 september 2005 Geplaatst 25 september 2005 Berichtjes een beetje aangepast. Dubbele quotes eruit gehaald.
wandelaartjes Geplaatst 26 september 2005 Auteur Geplaatst 26 september 2005 opgelost: Ik had gister een fout coordinaat ingetikt 52"6.....,dit kan natuurlijk helemaal niet en bij een 6 of hoger blokkeerd de GPS op die plaats.Daar denk je niet aan op het moment dat je het intikt.Voortaan wel dus Bedankt voor de reakties
Aanbevolen berichten