JandeBeHanger Geplaatst 20 september 2005 Geplaatst 20 september 2005 Of ligt het aan het kalibreren van het kompas, doe je dat wel. <{POST_SNAPBACK}> Een gele etrex heeft geen elektronisch kompas.
Twinlife Geplaatst 20 september 2005 Geplaatst 20 september 2005 Of ligt het aan het kalibreren van het kompas, doe je dat wel. <{POST_SNAPBACK}> Een gele etrex heeft geen elektronisch kompas. <{POST_SNAPBACK}> Haha je hebt helemaal gelijk Henk, ik zit naar mijn eigen Vista te rekenen en ik het wel eens vergeten was in het begin. Gr Twinlife
JandeBeHanger Geplaatst 20 september 2005 Geplaatst 20 september 2005 (bewerkt) Of ligt het aan het kalibreren van het kompas, doe je dat wel. <{POST_SNAPBACK}> Een gele etrex heeft geen elektronisch kompas. <{POST_SNAPBACK}> Haha je hebt helemaal gelijk Henk, ik zit naar mijn eigen Vista te rekenen en ik het wel eens vergeten was in het begin. <{POST_SNAPBACK}> Ik vergat het elektronisch kompas ook weleens te kalibreren bij het verwisselen van de accuus, maar daar kom je snel genoeg achter als je vlak bij de cache bent. 20 september 2005 bewerkt door JandeBeHanger
Noorman Geplaatst 20 september 2005 Auteur Geplaatst 20 september 2005 (bewerkt) Ik zie "Dirt" als not found in je lijst staan.Die cache kon ik de eerste keer ook niet vinden, na het lezen van alle logs en bekijken van alle fotos, de twedde keer wel. Het ontvangst is daar ter plaatse belabberd en daarom loop je er voorbij. De cache is niet zo moeilijk verstopt! Ik heb er ook de eerste keer overheen gekeken. <{POST_SNAPBACK}> Nee, Dirt heb ik al gevonden, toen had ik ook erg last van afwijking. Ditmaal gaat het om het Nuilerveld, en echtwaar...ik heb lang gezocht. Gezien de laatste logs moet het niet zo moeilijk zijn, daarom dacht ik dat mijn Etrex minder begon te worden. Maar aangezien dat haast niet mogelijk is... Misschien dat ik nog een keer weer een poging doe, maar dat zal dan ook echt de laatste zijn. Ik ga er niet wakker van liggen! 20 september 2005 bewerkt door Noorman
Micky Geplaatst 21 september 2005 Geplaatst 21 september 2005 Geef het niet op, Noorman! Je GPS zal je - als het ff meezit - tot op de eindlocatie brengen. Daar begint een heel ander soort uitdaging. Waar o waar heeft de eigenaar de box verstopt? Sommige geven je een spoiler zodat hij niet te missen is, anderen houden zich keurig aan de conventie "hij ligt op de voor de hand liggende plek", en weer anderen hebben er bijna duivels plezier in om de cache onvindbaar te verstoppen. Logs en hints lezen geeft je informatie over welke categorie je voor je hebt. Veel eigenaren hanteren dezelfde stijl (omgevallen boom, gat in boom, een markering, paaltjes, etc.). Dat helpt ook (als je tenminste al eerder caches van hem gevonden hebt). Net als een ergonomisch verantwoorde prikstok. Maar, ik geef toe, dat blijven lapmiddelen. Wij waren het zoeken en prikken op een gegeven moment zo beu dat we een metaaldetector hebben aangeschaft .
Noorman Geplaatst 21 september 2005 Auteur Geplaatst 21 september 2005 Hahaha...wat een gesjouw met zo'n ding. Ach, normaal gesproken vind ik het ook wel, maar de vorige van Prof. X was ook al zo'n gemene. Maar ik vind hem wel, ik wil er eerst nog eens over nadenken als ik eens weer heen ga. Wij gebruiken zelfs geen prikstok, wij gebruiken alleen onze gps om de cache te kunnen vinden. Geen kaarten etc. En nu, ja nu valt het ff tegen.
debendevanvier Geplaatst 4 oktober 2005 Geplaatst 4 oktober 2005 (bewerkt) Ik zie "Dirt" als not found in je lijst staan. <{POST_SNAPBACK}> Een echt bosje met NUL ontvangst is De kist van Dr. Hommes maar ook wij hebben vooral laaste tijd laast van nul ontvangst! is ergens nederlands itleg over dat reset? jolanda 4 oktober 2005 bewerkt door debendevanvier
Kruimeldief Geplaatst 5 oktober 2005 Geplaatst 5 oktober 2005 maar ook wij hebben vooral laaste tijd laast van nul ontvangst! is ergens nederlands itleg over dat reset? <{POST_SNAPBACK}> Ja dat is er, een zeer duidelijke en zelfs een vastgepinde topic. Rechtsboven deze pagina staan een aantal opties. Eentje er van is "zoeken". Stel dat je die eens in zou drukken en dan in het linker invulscherm dan gaat invullen wat je weten wilt? Je hebt een Garmin etrex en je wilt weten of er iets is over resetten. Dan vul je bijvoorbeeld in: Garmin AND reset rechts kun je dan een naam invullen, maar dat doe je als je zeker weet wie er ooit over geschreven heeft. Dan klik je op zoek en waarrempel, je komt een aantal topics tegen die over het resetten van een garmin gaan. De topic die bovenaan staat is gepinned, dus die zal dan wel het meeste geschikt zijn om een antwoord op je vraag te vinden. Je bladert de topic door en dan zie je tot je verbazing dat Leokrabbendam uitvoerig beschrijft hoe je de Garmins kunt resetten en zelfs de euro(pe) wordt beschreven. Suc6 met zoeken.
Aanbevolen berichten