Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Inmiddels is de toestemming met SBB geregeld. Meteen heb ik te horen gekregen dat ik van hem overal routes mag uitzetten zoveel ik wil. Zolang ik de persoon in kwestie maar in detail op de hoogte breng voor eventueele vragen/klachten :D. Een groot lichtpunt na een ochtend die donker begon :huh:.

Geplaatst
hier in drenthe niet gemeentehuis vondt het zo leuk,helaas weesten die het niet!

toen kwam ik een bedrijf die vondt het zo leuk en die heeft prive eigenaar gevonden enz

Ik kan hier toch echt geen soep van koken. Het klinkt misschien vervelend, maar kun je/iemand duidelijk maken wat je nu wil zeggen? Na 12 keer overlezen ben ik gestopt. Meestal kom ik wel uit je berichten maar hier gaat het niet meer.

Geplaatst

Dank aan Micky! Vooral ook de positief steunende reacties hier, zoals "Ga door!" met allerlei goede redenen erbij! Ik hoop dat ons kruimeldiefje vanavond mijn kruimels nog even wil stelen en de cache verder gaat checken.

Geplaatst (bewerkt)

Ik ben benieuwd madman, kan ik weer gaan lopen. Fijn dat er toch duidelijkheid is gekomen :beerchug:

bewerkt door Randa_v
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...