Spring naar bijdragen

Het GSAK programma


nl1ede

Aanbevolen berichten

Hallo luitjes.

 

Ik heb nu een (nog) ongeregitreerde versie van gsak, maar denk er over om het te registreren, het ziet er mooi uit en lijkt me heel handig. Ik gebruik het nu om voor tomtom een Poi file temaken maar zou het ook leuk vinden om hier mee te zien welke ik al gelogd heb etc. Nu daar gaat mijn vraag over, hoe kan ik op een makelijke manier alle logjes die ik al gehad heb in gsak krijgen? ik zit inmiddels al over de 150 log's en dat lijkt me niet handig om alles in gsak ook nog weer eens te moeten intikken.

 

alvast bedankt van.

Erik Team NL1EDE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi luitjes, hier nog even wat extra info,

ik heb dus al de hele lijst in gsak staan, maar ik heb dus nog steeds niet automatisch de lijst gelijk aan die van GC.COM. ofwel mijn gevonden caches etc staan niet gemerkt als zodanig.

 

de hele lijst ophalen doe ik met deze link:

http://www.geocaching.nl/maps/GetLocfile.php

 

nu dus nogmaals de vraag, hoe kan ik dus automatisch de lijst met gevonden caches etc. in gsak krijgen. het lijkt mij namelijk zo dat je dat niet met het handje hoeft te doen? hihi :D

 

groeten weer van erik...

 

:blush::lol::D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi luitjes, hier nog even wat extra info,

ik heb dus al de hele lijst in gsak staan, maar ik heb dus nog steeds niet automatisch de lijst gelijk aan die van GC.COM. ofwel mijn gevonden caches etc staan niet gemerkt als zodanig.

 

de hele lijst ophalen doe ik met deze link:

http://www.geocaching.nl/maps/GetLocfile.php

 

nu dus nogmaals de vraag, hoe kan ik dus automatisch de lijst met gevonden caches etc. in gsak krijgen. het lijkt mij namelijk zo dat je dat niet met het handje hoeft te doen? hihi :blush:

In deze lijst zitten alleen de actieve caches, dus caches die je gevonden hebt maar inmiddels gearchiveerd zijn komen niet voor in deze lijst. Dus toch "premium member" worden of een hoop klikwerk op de .com site.

bewerkt door jowi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi luitjes, hier nog even wat extra info,

ik heb dus al de hele lijst in gsak staan, maar ik heb dus nog steeds niet automatisch de lijst gelijk aan die van GC.COM. ofwel mijn gevonden caches etc staan niet gemerkt als zodanig.

 

de hele lijst ophalen doe ik met deze link:

http://www.geocaching.nl/maps/GetLocfile.php

 

nu dus nogmaals de vraag, hoe kan ik dus automatisch de lijst met gevonden caches etc. in gsak krijgen. het lijkt mij namelijk zo dat je dat niet met het handje hoeft te doen? hihi :D

 

groeten weer van erik...

 

:thumbdown:  :D  :D  :thumbup:

 

Middels deze optie haal je de .loc bestanden binnen niet de .gpx bestanden die je verkrijgt als je premium lid ben geworden.

 

Nickx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het het gratis programma GPSBabel kun je alle GPS omzetten van en naar whatever. Dus ook .loc naar ovr [geocache naar TomTom POI]

 

Ik weet het niet zeker maar ik denk dat benodigde info niet in een .loc zit...dus als je deze omzet naar .gpx zal de gevraagde info niet in GSAK verschijnen

 

Nickx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Het het gratis programma GPSBabel kun je alle GPS omzetten van en naar whatever. Dus ook .loc naar ovr [geocache naar TomTom POI]

GPSbabel is een onderdeeltje van GSAK. Maakt het wel zo overzichtelijk.

Zoiets al de motor van een auto. In principe allemaal hetzelfde, alleen de afwerking is anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...