Spring naar bijdragen

Oude postings.


de Roode Lantaarn

Aanbevolen berichten

Nu kan op dit forum (technisch) bijna alles maar is het ook mogelijk om al je postings nog eens terug te lezen.

Via Mijn Assistent lees je je laatste tien terug maar wat nu als ik 80 berichten terug wil lezen?

Ik kan de optie niet vinden maar het zal er gerust zijn. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ben ook even aan het rondzwerven geweest en kan het ook niet ontdekken. Zie wel top 10 van smileys, oudste en jongste gebruikers enzo.......maar wat jij vraagt niet.

Trouwens op die top 10 bladzijde was ik zonder jou vraag nooit terecht gekomen. Leuk item hoor hier op het forum. Zo zie je nog eens wat.

Bijvoorbeeld dat we toch het meest kiezen voor de positieve smileys! :P:D:beerchug::lol1:

 

Ik ga nog even verder snuffelen. Wie weet?

bewerkt door kipchen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via de zoek optie. Vul je naam in bij "Filter bij gebruikersnamen" vink aan "exacte naam" en bij zoek waar "alle fora" aanklikken. Je krijgt dan niet direct alle postings te zien maar wel alle draadjes waar je één of meerdere berichten in hebt staan.

 

Het is het niet helemaal wat je bedoeld Lantaarn, maar dat is toch al heel wat beter :beerchug: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via de zoek optie. Vul je naam in bij "Filter bij gebruikersnamen" vink aan "exacte naam" en bij zoek waar "alle fora" aanklikken. Je krijgt dan niet direct alle postings te zien maar wel alle draadjes waar je één of meerdere berichten in hebt staan.

 

Het is het niet helemaal wat je bedoeld Lantaarn, maar dat is toch al heel wat beter :beerchug: .

 

Maar als je dan ook nog even de keuze "Laat resultaten zien als berichten" kiest onder "Resultaat type", dan heb je wel precies wat je bedoelt (denk ik).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...