de Roode Lantaarn Geplaatst 13 september 2005 Geplaatst 13 september 2005 Nu kan op dit forum (technisch) bijna alles maar is het ook mogelijk om al je postings nog eens terug te lezen. Via Mijn Assistent lees je je laatste tien terug maar wat nu als ik 80 berichten terug wil lezen? Ik kan de optie niet vinden maar het zal er gerust zijn.
kipchen Geplaatst 13 september 2005 Geplaatst 13 september 2005 (bewerkt) Ben ook even aan het rondzwerven geweest en kan het ook niet ontdekken. Zie wel top 10 van smileys, oudste en jongste gebruikers enzo.......maar wat jij vraagt niet. Trouwens op die top 10 bladzijde was ik zonder jou vraag nooit terecht gekomen. Leuk item hoor hier op het forum. Zo zie je nog eens wat. Bijvoorbeeld dat we toch het meest kiezen voor de positieve smileys! Ik ga nog even verder snuffelen. Wie weet? 13 september 2005 bewerkt door kipchen
De Roode Loper Geplaatst 13 september 2005 Geplaatst 13 september 2005 Via de zoek optie. Vul je naam in bij "Filter bij gebruikersnamen" vink aan "exacte naam" en bij zoek waar "alle fora" aanklikken. Je krijgt dan niet direct alle postings te zien maar wel alle draadjes waar je één of meerdere berichten in hebt staan. Het is het niet helemaal wat je bedoeld Lantaarn, maar dat is toch al heel wat beter .
Peetee Geplaatst 13 september 2005 Geplaatst 13 september 2005 Via de zoek optie. Vul je naam in bij "Filter bij gebruikersnamen" vink aan "exacte naam" en bij zoek waar "alle fora" aanklikken. Je krijgt dan niet direct alle postings te zien maar wel alle draadjes waar je één of meerdere berichten in hebt staan. Het is het niet helemaal wat je bedoeld Lantaarn, maar dat is toch al heel wat beter . Maar als je dan ook nog even de keuze "Laat resultaten zien als berichten" kiest onder "Resultaat type", dan heb je wel precies wat je bedoelt (denk ik).
de Roode Lantaarn Geplaatst 13 september 2005 Auteur Geplaatst 13 september 2005 Maar als je dan ook nog even de keuze "Laat resultaten zien als berichten" kiest onder "Resultaat type", dan heb je wel precies wat je bedoelt (denk ik). <{POST_SNAPBACK}> Juist goed gedacht. Dank, dank, dank hiervoor.
Zero CooL Geplaatst 13 september 2005 Geplaatst 13 september 2005 Kijk eens in je eigen profiel, en daar kiezen voor "zoek gebruikers post".
De Roode Loper Geplaatst 13 september 2005 Geplaatst 13 september 2005 Kijk eens in je eigen profiel, en daar kiezen voor "zoek gebruikers post". <{POST_SNAPBACK}> Dit is wel eventjes gemakkelijker. Thanx.
de Roode Lantaarn Geplaatst 13 september 2005 Auteur Geplaatst 13 september 2005 Dat is inderdaad nog simpeler. Zo simpel zelfs dat deze simpele ziel nog nooit het idee heeft gehad om hier eens op te klikken.
Peetee Geplaatst 13 september 2005 Geplaatst 13 september 2005 Kijk eens in je eigen profiel, en daar kiezen voor "zoek gebruikers post". Die kende ik inderdaad ook nog niet. ZC bedankt!
Zero CooL Geplaatst 13 september 2005 Geplaatst 13 september 2005 Kijk eens in je eigen profiel, en daar kiezen voor "zoek gebruikers post". <{POST_SNAPBACK}> Die kende ik inderdaad ook nog niet. ZC bedankt! <{POST_SNAPBACK}>
Kruimeldief Geplaatst 13 september 2005 Geplaatst 13 september 2005 Tja, modjes, in ieder geval deze, gebruiken dat vaak Ik vraag aan u, als buitenstaander, wat vind u van het menselijk ras?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden