Spring naar bijdragen

statistieken


jokadamy

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb je .com lijstje eens opgevraagd, en zie dat er o.a. een aantal Zweedse caches bijzitten.

 

Waarom, dat weet ik niet precies, maar het schijnt zo te zijn dat je buitenlandse caches op .nl pas worden meegeteld op het moment dat je 10 nederlandse caches hebt gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb je .com lijstje eens opgevraagd, en zie dat er o.a. een aantal Zweedse caches bijzitten.

 

Waarom, dat weet ik niet precies, maar het schijnt zo te zijn dat je buitenlandse caches op .nl pas worden meegeteld op het moment dat je 10 nederlandse caches hebt gevonden.

 

Geduld hebben dus. Dank, op naar de 10 dan maar...

Jokadamy :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb je .com lijstje eens opgevraagd, en zie dat er o.a. een aantal Zweedse caches bijzitten.

 

Waarom, dat weet ik niet precies, maar het schijnt zo te zijn dat je buitenlandse caches op .nl pas worden meegeteld op het moment dat je 10 nederlandse caches hebt gevonden.

 

Geduld hebben dus. Dank, op naar de 10 dan maar...

Jokadamy :D

 

Klopt. Nog even doorgaan. Als je eenmaal 10 nederlandse caches hebt gevonden dan moeten de statistieken op .nl dus gaan kloppen. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb je .com lijstje eens opgevraagd, en zie dat er o.a. een aantal Zweedse caches bijzitten.

 

Waarom, dat weet ik niet precies, maar het schijnt zo te zijn dat je buitenlandse caches op .nl pas worden meegeteld op het moment dat je 10 nederlandse caches hebt gevonden.

 

Geduld hebben dus. Dank, op naar de 10 dan maar...

Jokadamy :thumbdown:

 

Klopt. Nog even doorgaan. Als je eenmaal 10 nederlandse caches hebt gevonden dan moeten de statistieken op .nl dus gaan kloppen. :crybaby:

 

Wij hebben in het begin een aantal spaanse caches gescoord maar die werden in de nl.statistieken niet opgenomen. Pas nadat ik op de DHZ-pagina de gc code invoerde, werden ze meegeteld. Dus ik weet niet zo zeker of het automatisch gaat. Ik raad aan de dhz-pagina te gebruiken.

 

Nelleke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb je .com lijstje eens opgevraagd, en zie dat er o.a. een aantal Zweedse caches bijzitten.

 

Waarom, dat weet ik niet precies, maar het schijnt zo te zijn dat je buitenlandse caches op .nl pas worden meegeteld op het moment dat je 10 nederlandse caches hebt gevonden.

 

Geduld hebben dus. Dank, op naar de 10 dan maar...

Jokadamy ;)

 

Klopt. Nog even doorgaan. Als je eenmaal 10 nederlandse caches hebt gevonden dan moeten de statistieken op .nl dus gaan kloppen. :D

 

Wij hebben in het begin een aantal spaanse caches gescoord maar die werden in de nl.statistieken niet opgenomen. Pas nadat ik op de DHZ-pagina de gc code invoerde, werden ze meegeteld. Dus ik weet niet zo zeker of het automatisch gaat. Ik raad aan de dhz-pagina te gebruiken.

 

Nelleke

 

Dank voor de tip, ik heb het gisteren gedaan met al mijn Zweedse caches. Correctie meestal binnen een dag? Ik heb nog niks gezien en wacht rustig af. :D gr. Jokadamy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de tip, ik heb het gisteren gedaan met al mijn Zweedse caches. Correctie meestal binnen een dag? Ik heb nog niks gezien en wacht rustig af. :thumbup: gr. Jokadamy

Ik zie aanvragen binnen komen voor "DHZ UpdateCacheLog: jokadamy WP: J197".

Volgens mij is J197 geen geldig gc.com waypoint. Dus het zal even overnieuw moeten vrees ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de tip, ik heb het gisteren gedaan met al mijn Zweedse caches. Correctie meestal binnen een dag? Ik heb nog niks gezien en wacht rustig af. :D gr. Jokadamy

Ik zie aanvragen binnen komen voor "DHZ UpdateCacheLog: jokadamy WP: J197".

Volgens mij is J197 geen geldig gc.com waypoint. Dus het zal even overnieuw moeten vrees ik.

 

Ze staan er...Ik ben gelukkig :thumbup: gr jokadamy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...