survey adjo Geplaatst 31 augustus 2005 Share Geplaatst 31 augustus 2005 (bewerkt) Verdacht pakketje Rotterdam Airport De vondst van een verdacht pakket bij Rotterdam Airport heeft dinsdagmiddag korte tijd voor alarm gezorgd. uitgegeven: 13:08 30-08-2005 gewijzigd: 17:08 30-08-2005 Bij één van de poorten van het vliegveld werd een verdacht munitiekistje gevonden. Daarop werd de luchthaven hermetisch afgesloten. Het vliegverkeer ondervond geen hinder van het alarm. De marechaussee onderzocht het pakketje met een snuffelhond. Het bleek om iets ongevaarlijks te gaan en het alarm werd opgeheven. De afsluiting duurde ongeveer een half uur 31 augustus 2005 bewerkt door survey adjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
survey adjo Geplaatst 31 augustus 2005 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2005 was het deze die zoek is" Rotterdam Airport Zestienhoven" GCMVJA hij is weer gevonden groetjes john Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Saffier Geplaatst 31 augustus 2005 Share Geplaatst 31 augustus 2005 Vreemd dat ik hier niets van heb gehoord of gelezen maar zal zeer zeker vandaag na vraag doen. Trouwens waar de cache lag was bekend bij de marechaussee ik heb het gemeld na dat deze al eens weg was. En nu maar hopen dat deze niet van ons is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr2 Geplaatst 31 augustus 2005 Share Geplaatst 31 augustus 2005 Flauw dat de wetshandhavers niet even op internet loggen. In Ierland ook al niet: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...0a-2193c7820366 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
deBruineBeren Geplaatst 31 augustus 2005 Share Geplaatst 31 augustus 2005 Wat dat betreft zijn de wetshandhavers in Zeewolde een stuk vriendelijker. Dit staat er in het log boek van "Ohm". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr2 Geplaatst 31 augustus 2005 Share Geplaatst 31 augustus 2005 Da's wel sympathiek van de politie Flevoland. Nog een fikse spoiler ook in de tekst, eens kijken of wij daar iets mee kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kipchen Geplaatst 31 augustus 2005 Share Geplaatst 31 augustus 2005 (bewerkt) Zouden ze ook uitrukken voor Curverboxen? 31 augustus 2005 bewerkt door kipchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinnie1 Geplaatst 31 augustus 2005 Share Geplaatst 31 augustus 2005 Precies de reden waarom ik EHBO verbanddoosjes gebruik==> Die komen niet gevaarlijk over. Dus hopelijk leert iedereen hiervan. Zorg dat je ammobox niet gevaarlijk overkomt. (Of neem helemaal geen ammobox). Dadelijk komt dit in de krant met grote koppen GEOCACHING LEGT VLIEGVELD PLAT. Dat zou onze sport niet goed doen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team cassiopeia Geplaatst 31 augustus 2005 Share Geplaatst 31 augustus 2005 Precies de reden waarom ik EHBO verbanddoosjes gebruik==> Die komen niet gevaarlijk over. Dus hopelijk leert iedereen hiervan. Zorg dat je ammobox niet gevaarlijk overkomt. (Of neem helemaal geen ammobox). Dadelijk komt dit in de krant met grote koppen GEOCACHING LEGT VLIEGVELD PLAT. Dat zou onze sport niet goed doen denk ik <{POST_SNAPBACK}> Vandaar dat ik onze caches heb over gespoten. De Zwitsers hebben geen gevoel voor humor, en zeker niet als er NAVO ammoboxjes in de bergen verstopt liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 31 augustus 2005 Share Geplaatst 31 augustus 2005 (bewerkt) Precies de reden waarom ik EHBO verbanddoosjes gebruik==> Die komen niet gevaarlijk over. <{POST_SNAPBACK}> Kun je me een afbeelding laten zien en eventueel een link waar je die EHBO-doosjes kunt krijgen/kopen. Ik neem aan dat het army-EHBO-doosjes zijn. 31 augustus 2005 bewerkt door De Roode Loper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinnie1 Geplaatst 31 augustus 2005 Share Geplaatst 31 augustus 2005 (bewerkt) Roode Loper het zijn inderdaad Army legerboxen. Ik heb de mijne bij Legerdump EXel gekocht: N52 11.282 E6 25.408 Nu kijken of ik een plaatje bij dit logje kan voegen ;-) ==> nee lukt niet, ik heb wel een foto, opsturen via PB? Maar, het lukt Kruimel wel *** Edit by Moderator *** Plaatje bijgevoegd 31 augustus 2005 bewerkt door Kruimeldief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 31 augustus 2005 Share Geplaatst 31 augustus 2005 Roode Loper het zijn inderdaad Army legerboxen. Ik heb de mijne bij Legerdump EXel gekocht: N52 11.282 E6 25.408 Nu kijken of ik een plaatje bij dit logje kan voegen ;-) ==> nee lukt niet, ik heb wel een foto, opsturen via PB? <{POST_SNAPBACK}> Stuur maar een PBtje. Heeft Exel ook een eigen site? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinnie1 Geplaatst 31 augustus 2005 Share Geplaatst 31 augustus 2005 `Heeft Exel ook een eigen site? ` Ja: http://www.legerdump.com/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 31 augustus 2005 Share Geplaatst 31 augustus 2005 `Heeft Exel ook een eigen site? ` Ja: http://www.legerdump.com/ <{POST_SNAPBACK}> Vinnie, thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinnie1 Geplaatst 31 augustus 2005 Share Geplaatst 31 augustus 2005 (bewerkt) Hey, ik had geen webspace.. Dus de foto is onderweg naar Kruimel. (Kruimel alvast bedankt) Voor mensen die echt niet kunnen wachten kunnen naar de website van Legerdump Exel gaan. http://www.legerdump.com/ Daar vind je onder het kopje `kisten`vele foto´s van leger kisten, waaronder ook de leger verbanddoosjes waar ik het over heb. (net onder de foto van houten tonnen) *** EDIT BY MODERATOR: Op speciaal verzoek de foto nog maar eens geplaatst *** 31 augustus 2005 bewerkt door Kruimeldief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden