Spring naar bijdragen

Cache lijsten


Team 16

Aanbevolen berichten

Op het forum komen een aantal verwijzingen naar lijsten van een bepaalde type cache ed, bv: Kindvriendelijke caches, nachtcaches, wandelcaches, anwb paddestoelen, enz. Dit soort overzichten vind ik een leuk initiatief :doctor: , maar zou het mogelijk zijn om de links naar dit soort lijsten centraal bij te houden (bv. op dit forum)!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Op het forum komen een aantal verwijzingen naar lijsten van een bepaalde type cache ed, bv: Kindvriendelijke caches, nachtcaches, wandelcaches, anwb paddestoelen, enz. Dit soort overzichten vind ik een leuk initiatief :hammer: , maar zou het mogelijk zijn om de links naar dit soort lijsten centraal bij te houden (bv. op dit forum)!?

Misschien een leuke manier om je eigen homepage te vullen? :doctor:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het forum komen een aantal verwijzingen naar lijsten van een bepaalde type cache ed, bv: Kindvriendelijke caches, nachtcaches, wandelcaches, anwb paddestoelen, enz. Dit soort overzichten vind ik een leuk initiatief :hammer: , maar zou het mogelijk zijn om de links naar dit soort lijsten centraal bij te houden (bv. op dit forum)!?

Misschien een leuke manier om je eigen homepage te vullen? :doctor:

 

Op zich niets op tegen, bovendien voor onszelf zeer overzichtelijk! :phone: Maar is het dat voor anderen ook? Of is er niet zo'n behoefte aan zoiets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich niets op tegen, bovendien voor onszelf zeer overzichtelijk!  :doctor:  Maar is het dat voor anderen ook? Of is er niet zo'n behoefte aan zoiets?

 

Ik persoonlijk ben vaak op zoek naar Rond wandelingen in bos/duin van tussen de 5 en 10 km, en dan liefst een multi cache. Dus wat mij betreft.... Ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar daar staan geen Nachtcaches bij.

Klopt. 1-0 voor jou.

 

Zoveel (mogelijkheden voor) nachtcaches zijn er ook niet. Als het een stadwandeling is, is het geen probleem, maar de problemen komen al snel als je zoiets in een bos wilt plaatsen. In de meeste bossen van Nederland is het verboden om daar na zonsondergang rond te lopen, ook als je op de paden blijft :doctor: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar daar staan geen Nachtcaches bij.

Klopt. 1-0 voor jou.

 

Zoveel (mogelijkheden voor) nachtcaches zijn er ook niet. Als het een stadwandeling is, is het geen probleem, maar de problemen komen al snel als je zoiets in een bos wilt plaatsen. In de meeste bossen van Nederland is het verboden om daar na zonsondergang rond te lopen, ook als je op de paden blijft :doctor: .

 

Het gaat me niet persé om nieuwe lijsten, meer om een opsomming van lijsten die al gemaakt zijn. Ik zie net pas dat er op dit forum ook een optie "links" is rechts bovenaan de pagina. Mischien een idee om hier een rubriek in aan te maken om de links van bestaande lijsten onder te brengen!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...