Spring naar bijdragen

Foto in forum - Hoe krijg ik een foto in een bericht


ronnie

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

1. Zet het het plaatje ergens op internet op een plek waar het voor iedereen bereikbaar is.

2. Klik bij het opstellen van het bericht op de 'Image'-button.

3. Type hierna de url van het plaatje.

4. Klik nogmaals op de 'Image'-button.

 

Voorbeeld: image

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Zet het het plaatje ergens op internet op een plek waar het voor iedereen bereikbaar is.

2. Klik bij het opstellen van het bericht op de 'Image'-button.

3. Type hierna de url van het plaatje.

4. Klik nogmaals op de 'Image'-button.

 

Voorbeeld: image

wat is een plek op internet die voor iedereen bereikbaar is, als je niet zelf een website hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1030918519
wat is een plek op internet die voor iedereen bereikbaar is, als je niet zelf een website hebt?

 

:D Dat is een website van een kennis of een medecacher die een stukje ruimte over heeft. Nadeel is dat je eerst deze persoon de desbetreffende foto moet sturen en hij moet het op zijn site plaatsen. En je wilt natuurlijk dat het er "altijd" op blijft staan.

 

Waar is dan jouw avatar geplaatst??

 

Als het niet anders wil dan stuur mij de foto maar. Ik heb nog 4 Mb over. Je maakt hem kleiner of ik doe het. Ik plaats het op mijn plekkie en stuur jou de url en klaar is volledig-ontspoorde-en-het-komt-nooit-meer-goed-GPS-mevrouw.

 

GRTZ

 

Kruimeldiefie   :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf wel een website waar ik de foto op zou kunnen zetten. Maar het zou toch anders moeten kunnen. Ik vind dat iedereen een kleine foto tegelijk met een bericht mee moet kunnen sturen, dit lijkt mij ook het handigste. Zoiets moet toch mogelijk zijn ?.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf wel een website waar ik de foto op zou kunnen zetten. Maar het zou toch anders moeten kunnen. Ik vind dat iedereen een kleine foto tegelijk met een bericht mee moet kunnen sturen, dit lijkt mij ook het handigste. Zoiets moet toch mogelijk zijn ?.

Tja, daarvoor zul je de webmaster lief aan moeten kijken ... :D

 

Technisch zal het natuurlijk best mogelijk zijn, maar ik neem aan dat het is nu beleid is om dat niet toe te staan ...

 

Neem eens contact op met Geoman. Hij kan je hierover waarschijnlijk wel meer vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat is een plek op internet die voor iedereen bereikbaar is, als je niet zelf een website hebt?

Dag Mijk,

 

Heel vaak krijg je als surfer bij je provider ook een aantal MB's aan schijfruimte toegewezen, bv. voor het maken van een homepage. Of dat bij jouw provider ook zo is, kan ik natuurlijk niet beoordelen.

Maar als dat wel het geval is, dan zou je die ruimte natuurlijk kunnen gebruiken om een plaatje op te slaan.

 

Verder zijn op een aantal plaatsen op het Internet sites te vinden die gratis schijfruimte beschikbaar stellen. Ik denk dan bv. aan www.geocities.com, maar er zullen ongetwijfeld meer zijn. Nadeel van "gratis" is dat je vaak wel wat spam moet accepteren.  ???

 

Misschien heeft de webmaster van jullie school nog een plekje over?

 

 

 

Edited By Peetee on okt. 21 2002 at 21:00

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Technisch zal het natuurlijk best mogelijk zijn, maar ik neem aan dat het is nu beleid is om dat niet toe te staan ... 

 

Neem eens contact op met Geoman. Hij kan je hierover waarschijnlijk wel meer vertellen.

Wat dacht je van space ruimte...das niet te betalen joh voor .nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stel je eens voor dat Geoman aan iedereen 5 Mb ruimte beschikbaar zou moeten stellen. Met bijna 700 leden is dat dus ruwweg 3,5 Gb. Kost hem bij de hostingprovider € 1645 per maand. Om nog maar niet te spreken van het dataverkeer dat zoiets genereert.

Dat zou betekenen dat er een dedicated server moet komen. Kost met Unix besturing al snel € 260 per maand en met Win2000 zelfs € 365 per maand. Kan me indenken dat Geoman dat liever niet uit eigen zak betaalt.

 

Eric

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 68-1030918519
Stel je eens voor dat Geoman aan iedereen 5 Mb ruimte beschikbaar zou moeten stellen. Met bijna 700 leden is dat dus ruwweg 3,5 Gb. Kost hem bij de hostingprovider € 1645 per maand. Om nog maar niet te spreken van het dataverkeer dat zoiets genereert.

Dat zou betekenen dat er een dedicated server moet komen. Kost met Unix besturing al snel € 260 per maand en met Win2000 zelfs € 365 per maand. Kan me indenken dat Geoman dat liever niet uit eigen zak betaalt.

 

Eric

Komen we weer op een sponsor terecht :D Is in een ander thread al over gesproken.

 

Maar goed, de meeste van ons hebben wel 1 of meerdere providers en bij deze providers weer 1 of meerdere ruimtes voor een hoompeez.

Ikzelf kan over 8, niet gratis, hoompeezes beschikken. En ik heb er maar 2 in gebruik genomen. Een is zelfs alleen maar voor mijn avatar.

Ik denk dat er met mij zeer veel zijn. Niet iedereen heeft een hoompeez in gebruik en dat is eigenlijk allemaal verloren ruimte.

 

GRTZ

 

Kruimeldief

 

 

:hehe:  :hehe:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peetee, bedankt voor al je goede tips! De moeite waard om eens te onderzoeken hoe dat zit met die schijfruimte bij mijn provider. Ga ik misschien nog wel een hoompeedzj maken!

En Dauwtrappers ook bedankt voor de tip. Niet dat ik een nieuwe avatar wil, trouwens. Deze heb ik al op jouw manier op het forum gekregen. Maar ik wist gewoon niet wat Peetee bedoelde met 'een plek op internet die voor iedereen bereikbaar is'. Ben nog niet zo'n ervaren surfer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...