Spring naar bijdragen

Cache statistieken


gigadl

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

FF offtopic dan:

 

Trouwens antwoorden geven in het forum loopt ook niet van een leien dakje. Ik word er steeds uitgegooid. Of doe jij dat Kruimel? :D

Negatief, ik doe niets. Ik heb weekend vandaag.

 

Even offtopic: de nieuwe Kruimel avater ziet er wel heel erg gelikt uit  :blink:

 

En nu gelijk maar weer ontopic  :D

En bedankt maar weer.

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
Hoi,

 

Ben nog niet zo lang met geocachen bezig maar heb onlangs mijn tweede cache, "TOR-9 Alter Flughafen by Fulbrich" in Duitsland,  gevonden en er op 15 augustus 2005 een log van gemaakt.

 

Waarom zie ik deze log niet terug in mijn statistieken?

Mijn eerste, en gevonden, cache was de "Jammerdal" cache van de Draakwandelaars deze wordt wel in de statistieken gemeld.

Log gemaakt op 10 juli 2005.

 

Worden alleen de NL gevonden caches weergegeven of heb ik nog iets fout gedaan?  :blush:

 

Geo greets van GIGADL  :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Ben nog niet zo lang met geocachen bezig maar heb onlangs mijn tweede cache, "TOR-9 Alter Flughafen by Fulbrich" in Duitsland,  gevonden en er op 15 augustus 2005 een log van gemaakt.

 

Waarom zie ik deze log niet terug in mijn statistieken?

Mijn eerste, en gevonden, cache was de "Jammerdal" cache van de Draakwandelaars deze wordt wel in de statistieken gemeld.

Log gemaakt op 10 juli 2005.

 

Worden alleen de NL gevonden caches weergegeven of heb ik nog iets fout gedaan?  :blush:

 

Geo greets van GIGADL  :no:

Wat is de bedoeling van deze quote :eek: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Ben nog niet zo lang met geocachen bezig maar heb onlangs mijn tweede cache, "TOR-9 Alter Flughafen by Fulbrich" in Duitsland,  gevonden en er op 15 augustus 2005 een log van gemaakt.

 

Waarom zie ik deze log niet terug in mijn statistieken?

Mijn eerste, en gevonden, cache was de "Jammerdal" cache van de Draakwandelaars deze wordt wel in de statistieken gemeld.

Log gemaakt op 10 juli 2005.

 

Worden alleen de NL gevonden caches weergegeven of heb ik nog iets fout gedaan?  :blush:

 

Onderstaande informatie kreeg ik onlangs via de mail. Het geeft iets meer duidelijkheid. Ik heb er ook lang mee geworsteld en snap het volgens mij nog steeds niet. Ik wacht al enkele weken op een vermelding in de stats van een duitse cache.

 

"Op dit moment zijn Albrt en ik bezig een aantal forse veranderingen door te voeren aan de statistiek pagina's. Met deze actie komt er ook een verandering in het "inlezen van buitenlandse logs" regiem.

In de starts afdeling zal daar binnenkort een verhaaltje over opduiken, maar hier alvast een voorproefje waardoor iedereen kan anticiperen op de veranderingen.

 

Het inlezen van buitenlandse logs is een lastig punt. Wij willen namelijk voorkomen dat in onze database alle logs van iedereen over de hele wereld worden opgeslagen. Daarom proberen we er "slim" mee om te gaan. Het gevolg daarvan is wel dat er enkele regels zijn:

 

- Logs van caches in de BeNeLux worden altijd onmiddellijk ingelezen.

- Logs van caches in Duitsland en Frankrijk, voor zover die op de cache kaarten staan, worden met een vertraging ingelezen. Die vertraging kan oplopen tot enkele weken.

- Logs van een hunter met meer dan 50% van zijn gevonden caches in Nederland worden onmiddellijk ingelezen.

- Logs van een hunter met geactiveerde "aanvullende functionaliteit" worden onmiddellijk ingelezen.

- Logs van caches die via DHZ zijn aangevraagd worden altijd ingelezen. Onafhankelijk van het bekend zijn van de cache.

 

In de meeste gevallen is dit regiem afdoende om alle relevante logs correct in de statistieken verwerkt te krijgen. Maar om er zeker van te zijn dat het altijd goed gaat is het aan te bevelen dat je de "aanvullende functionaliteit" activeert. Daar moet je een activatie code voor aanvragen en dat kan op deze pagina."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom zie ik deze log niet terug in mijn statistieken?

Zoals Jurgen en Co al schrijft: Albrt en ik zijn d'r mee bezig.

 

Ik snap overigens prima hoe het komt dat je log niet in de statistieken zit. De rede daarvan ga ik niet vertellen, want dat is binnenkort allemaal anders.

 

Wat ik niet snap is dat je niet gewoon een update cache log doet, net zoals je dat voor andere caches hebt gedaan. In het mailtje met je activatie code van DHZ staat het een en ander beschreven en staat ook een link naar een pagina. Misschien is het een idee om die er nog eens bij te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...