Spring naar bijdragen

cache kaarten gc.nl


Team 16

Aanbevolen berichten

Nog even doorgaand op deze vraag heb ik het volgende.

Tijdens de vakantie een 5-tal caches gevonden in het Ned-Duitse grensgebied.

 

De caches (op duitse grond) worden aangegeven op de algemene kaart (alle caches) maar niet op de gevonden kaart. Wel op de niet-gevonden kaart.

 

Bij een zesde cache (rotonde) die 5 meter van de grens af ligt op Ned. grondgebied gaat het allemaal wel goed.

 

Dit probleem had ik dus ook, heb een PM naar Rein gestuurd en ook nog via de DHZ pagina gedaan.

Weer later een paar caches gedaan in Duitsland die op de kaart staan en gevonden hebben zie je ook niks van terug.

Heb toen weer een PM naar Reintje gestuurd en kreeg als antwoord dat ik geduld moest hebben en mij niet met de details op wilde zadelen anders een ingewikkeld verhaal zou worden.

Maar hij was er mee bezig en dat het een hoop werk was, dus misschien nog iets meer geduld.

 

 

Gr Twinlife :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ook het invoeren via de doehetzelf pagina bied geen soelaas (schrijf ik dit goed?).

Het vreemde is dat hij de caches wel herkend in de database maar er verder niets mee doet. :(

Gelukkig ligt het dus niet aan mij. :beerchug:

 

Ze worden trouwens wel weer meegenomen in de statistieken, ook zonder gebruik te maken van de DHZ pagina's.

bewerkt door de Roode Lantaarn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogelijk lopen er een aantal zaken door elkaar.

Als hij op de ene kaart wel staat en op de andere kaart niet, dan is er wat mis als ook de DHZ het niet doet.

 

Even wat uitleg:

1) Door het grote aantal caches moet ik nogal scherp afkappen rond het meest oostelijke stukje van Nederland. Daar zijn dan weinig caches in Duitsland meer te zien. Maar, als hij op de overzichtskaart voorkomt, moet hij ook op de gevonden kaart komen.

2) Caches die je in het buitenland vindt worden meegenomen in de statistieken. Voor de kaarten, zover ze er dus op staan, duurt dat nu nog wat langer. DHZ versnelt dat. Ook ben ik bezig die caches op een andere manier te gaan behandelen. Maar daar is nog wat geduld voor nodig.

 

Uit het voorgaande is het mij niet helemaal duidelijk over welk soort het nu gaat. Plaats indien nodig even een wp van de cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb even snel weer gekeken en nu staan ze wel vermeld op de 'gevonden kaart'.

Even voor alle duidelijkheid het betrof: GCM794, GCM1WC, GCP4YZ, GCNX88 en GCP3EW.

Deze heb ik gisteravond via de DHZ pagina alsnog aangemeld en een uur daarna gekeken. Werden toen niet getoond maar nu wel.

Waarschijnlijk iets te snel aan de bel getrokken.

 

Excuse moi. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze heb ik gisteravond via de DHZ pagina alsnog aangemeld en een uur daarna gekeken. Werden toen niet getoond maar nu wel.

Waarschijnlijk iets te snel aan de bel getrokken.

 

Excuse moi.  ;)

Geeft niet. Gaat allemaal automatisch.

Maar omdat er zondag wat mis is gegaan met de caches (zie een ander draadje) waren er een stuk of 50 caches voor jou. Dan duurt het allemaal even wat langer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...