Spring naar bijdragen

O jee, verslaving in aantocht; Eerste cache gevonden

Aanbevolen berichten

Gast paul&susan
Geplaatst

Na ... vandaag dan eindelijk was het zover ... eerst een apparaat huren om te kijken of het goed bevalt , leuk is en of het de moeite is ... echter ... ik krijg een vreselijk gevoel dat het binnen het gezin goed bevallen is.

4 schatten in de omgeving van hilversum / bussum proberne op te zoeken.

Eerst ff stoeien met een apparaat maar meneer dwj dusee ook bekent als Dirk had even een handleidingkie toegestuurd en wat tips gegeven en nog een paar mensen hadden even het een en ander uitgelegt .....

Dus ff stoeien met een apparaat en de coordinaten staan en vertrekkhuuuuuuuuuu

na twas ff zoeken , wenne en hoe ga je dit doen ... ik kon het gebied en er zit een moeras maar het coordinaat ligt echt aan de andere kant ... dus ff weggetje zoeken om er veilig doorheen te jassen , nou de papieren hadden niet gelogen en de aanwijzingen waren aardig voor elkaar .... ook uit sommige teksten haalde je wel wat om er iets van te maken en hop .... hebbes ......

en zo ook met andere zelfs een filmroldoossie gevonden ..... ghe gek eigenlijk ... je komt er wel eens langs en je denkt er niet aan , je weet het niet ......

Kikkers , padden en jawel een grote rivierkreeft van 20 cm die mijn broekspijp aanzag voor een bedreiging en er in beet met zijn scharen vind je nooit als je gewoon loopt ....maar nu .....

Je kan ze ook registreren ... als je er geweest bent ... hoe werkt dit eigenlijk ? heb geprobeert maar kom er niet in / aan .........

ReizenReizen

Geplaatst (bewerkt)

Welkom in dit vreemde wereldje. Om de cache te kunnen loggen moet je op www.geocaching.com zijn. Daarna ga je naar Hide and Seek en dan zoek je naar een van de invulboxjes waar staat: By Keyword of waar staat By Waypoint.

http://www.geocaching.com/seek/

Bij de een vul je de naam van de cache in en laat de site zoeken. Bij de ander, en dat werkt nauwkeuriger, vul je de GCnummer in van de cache. GC****

Dan kom je op de cachepagina van de cache die je gevonden hebt. Rechts zie je een aantal zogenaamde knoppen en de bovenste pik je er uit. Heb je de cache gevonden? Dan klik je found it aan, wil je een note achterlaten, dan klik je note aan. Je komt dan vanzelf op een stukkie ruimte waar je alles kunt opschrijvn wat je kwijt wilt. Ongeveer een A4tje ruimte heb je daarvoor.

Daar kun je ook foto's uploaden .

Suc6

oja, zal ik de titel van het draadje maar even veranderen? Ik denk dat je verslaving bedoelt.

Je zult het niet geloven, maar er zijn maatschappijen die door de slimsten geregeerd worden; dat is bij de bavianen het geval.

bewerkt door Kruimeldief
Geplaatst
oja, zal ik de titel van het draadje maar even veranderen? Ik denk dat je verslaving bedoelt.

Of het keyboard is stuk (geintje, ik kon het niet laten)

Gast paul&susan
Geplaatst

Of het keyboard is stuk (geintje, ik kon het niet laten)

bedankt voor deze uitgebreide uitleg ....... ga direct ff snuffelen .....en invullen ..... en dan zelf maar een appraat aanschaffen ... hahahaha

verSlaving ..... nee tis internet dyslexie / toetsenboard dyslexie de een helft van je hersens werkt sneller dan de andere gaat in milliseconden ... bij mij is denken doen en handelen met de rechterhersenhelft wat anders daarom kom je steeds dezelfde typfouten tegen ..... soms kun je dat zelf zien en soms niet ...... tja tis niet anders ... maar ken wel tegen geintjes hoor .... hahahahahah ken er zelf ook om lachen wat er soms staat .....hoewel voor andere soms storend ....

Geplaatst
verSlaving ..... nee tis internet dyslexie / toetsenboard dyslexie de een helft van je hersens werkt sneller dan de andere gaat in milliseconden ... bij mij is denken doen en handelen met de rechterhersenhelft wat anders daarom kom je steeds dezelfde typfouten tegen ..... soms kun je dat zelf zien en soms niet ...... tja tis niet anders ... maar ken wel tegen geintjes hoor .... hahahahahah ken er zelf ook om lachen wat er soms staat .....hoewel voor andere soms storend ....

Nope, het is niet storend. Wist niet dat er ook al zo'n vorm van dislexy was. Dan heb ik het ook ;)

Als ik mezelf soms nalees staan sommige woorden achterstevoren, dus niet altijd een tikkie ernaast na tijdens het typen. Las net nor ergens een woordje van me: ebtiz, waar ik bezit bedoelde :blush:

Als ik het zie, verbeter ik het. Soms is het een kwestie van haastwerk, soms een kwestie van super oververmoeidheid.

Ik heb de s in de titel bijgeplaatst. Dat is een voordeel van het modje zijn en het hebben van modjes.

Geplaatst

Dyslectisch of niet, maar ik vind het werkelijk afgrijselijk dat joviale geschrijf op dit forum. Iedereen spreekt toch fatsoenlijk nederlands? Waarom dan niet de moeite nemen om je bericht ook fatsoenlijk in te tikken. Doe het anders in Word en gooi er een spell-checker overheen. Dat er een keer een d-tje of t-tje fout zit, of een lettertje weg valt, vooruit maar. Maar van het eerste bericht in dit draadje krijg ik enorme jeuk aan mijn talenknobbel.

tis? Het is!

twas? Het was!

ff? Even!

handleidingkie? Handleidingkje!

Moeilijk!? Waarom? Het is toch geen chat-kanaal hier? Ik vind het steeds lastiger (en minder leuk) om hier draadjes te lezen. En dat halve-zinnen geneuzel, dat sla ik tegenwoordig maar over.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...