rhgs Geplaatst 29 juli 2005 Geplaatst 29 juli 2005 Is het mogelijk een per ongeluk verwijderde log terug te halen? En dat de 'found' ook weer wordt hersteld?
barny Geplaatst 29 juli 2005 Geplaatst 29 juli 2005 Is het mogelijk een per ongeluk verwijderde log terug te halen? En dat de 'found' ook weer wordt hersteld? <{POST_SNAPBACK}> de mijne soms Your Log for Listing Mag je zelf invullen (Multi-cache) was deleted by RHGS at 7/29/2005 8:09:18 AM
Twinlife Geplaatst 29 juli 2005 Geplaatst 29 juli 2005 Lees DIT draadje maar eens door. De zoekfunctie even laten zoeken en hup. Gr Twinlife
JandeBeHanger Geplaatst 29 juli 2005 Geplaatst 29 juli 2005 Is het mogelijk een per ongeluk verwijderde log terug te halen? En dat de 'found' ook weer wordt hersteld?<{POST_SNAPBACK}> Thrianta-stam staat nog steeds op mijn listje als "found". Een van de plaatsers woont bij mij in de straat.
Peetee Geplaatst 29 juli 2005 Geplaatst 29 juli 2005 (bewerkt) Is het mogelijk een per ongeluk verwijderde log terug te halen? En dat de 'found' ook weer wordt hersteld? de mijne soms Your Log for Listing Mag je zelf invullen (Multi-cache) was deleted by RHGS at 7/29/2005 8:09:18 AM Had ik óóók!! This is an automated message from Geocaching.com Your Log for Listing Mag je zelf invullen (Multi-cache) was deleted by RHGS at 7/29/2005 8:11:43 AM 29 juli 2005 bewerkt door Peetee
rhgs Geplaatst 30 juli 2005 Auteur Geplaatst 30 juli 2005 Door een domme fout zijn een paar logs verwijderd. De cache is nu enabled zodat de mensen die daarvan bericht hebben gekregen de found opnieuw kunnen plaatsen / loggen. Kloppen de stats ook weer. Ik heb Kruimel al uitleg gegeven. Sorry voor het ongemak.
Peetee Geplaatst 30 juli 2005 Geplaatst 30 juli 2005 (bewerkt) Hier kun je controleren of je hem ooit als found gelogd hebt. Zo ja, dan kun je dat dus nu even opnieuw doen. Dan telt ie weer mee. 30 juli 2005 bewerkt door Peetee
barny Geplaatst 30 juli 2005 Geplaatst 30 juli 2005 Hier kun je controleren of je hem ooit als found gelogd hebt. Zo ja, dan kun je dat dus nu even opnieuw doen. Dan telt ie weer mee. <{POST_SNAPBACK}> oww dan weet ik ook dat die gene was die ik niet kon vinden TNX pee tee
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden