De Roode Loper Geplaatst 26 juli 2005 Geplaatst 26 juli 2005 Ik kwam een nieuwe cache tegen waarbij ik het sterke vermoeden heb dat de coördinaten niet goed zijn. Ik heb de eigenaar van de cache al een berichtje gestuurd, maar er is nog niets veranderd en ook nog geen reactie. In verband met de vakanties kan ik daar wel inkomen. Wat moet je nu doen. De cache staat dus beschikbaar maar met een fout WP. Voordat mensen dus verkeerd gaan zoeken. Het gaat om deze cache. Zwarte Kat heeft ondanks deze handicap een FF en Jan de Behanger heeft een note geplaatst. Ik snap trouwens niet dat deze cache geapproved is .
MCMAL Geplaatst 26 juli 2005 Geplaatst 26 juli 2005 Zo te zien had Team De Zwarte Kat door dat 'r een tikfout in zat. De ware coords staan in hun logje
JandeBeHanger Geplaatst 26 juli 2005 Geplaatst 26 juli 2005 (bewerkt) Ik kwam een nieuwe cache tegen waarbij ik het sterke vermoeden heb dat de coördinaten niet goed zijn. <{POST_SNAPBACK}> Ik weet wel zeker dat de koordinaten niet de juiste plaats aanduiden.Nijverdal ligt echt niet tussen Beilen en Diever, maar tussen Almelo en Raalte. Ik heb de eigenaar van de cache al een berichtje gestuurd, maar er is nog niets veranderd en ook nog geen reactie. In verband met de vakanties kan ik daar wel inkomen. Wat moet je nu doen. De cache staat dus beschikbaar maar met een fout WP. Voordat mensen dus verkeerd gaan zoeken. <{POST_SNAPBACK}> Ik vond ook al zo vreemd dat een cache met de naam "Nijverdalcam" in mijn lijstje dicht bij zijnde caches opdook. Het gaat om deze cache. Zwarte Kat heeft ondanks deze handicap een FF en Jan de Behanger heeft een note geplaatst. Ik snap trouwens niet dat deze cache geapproved is . <{POST_SNAPBACK}> Ach, waar de cache ligt is niet zo belangrijk, zolang er maar toestemming is om te plaatsen. 26 juli 2005 bewerkt door JandeBeHanger
De Roode Loper Geplaatst 26 juli 2005 Auteur Geplaatst 26 juli 2005 Zo te zien had Team De Zwarte Kat door dat 'r een tikfout in zat. De ware coords staan in hun logje <{POST_SNAPBACK}> Maar dan blijft nog mijn vraag: Hoe kan deze goedgekeurd worden ondanks het fiet dat de coöordinaten niet kloppen.
De Roode Loper Geplaatst 26 juli 2005 Auteur Geplaatst 26 juli 2005 . <{POST_SNAPBACK}> Ach, waar de cache ligt is niet zo belangrijk, zolang er maar toestemming is om te plaatsen. <{POST_SNAPBACK}> Ik vind het wel heeeeel belangrijk waar de cache ligt. Je zult maar een topo-analfabeet hebben die dat niet weet. Coöordnaten dienen goed te zijn . Misschien een "slip of de GPSr" van de approver ?
JandeBeHanger Geplaatst 26 juli 2005 Geplaatst 26 juli 2005 (bewerkt) Zo te zien had Team De Zwarte Kat door dat 'r een tikfout in zat. De ware coords staan in hun logje<{POST_SNAPBACK}> Maar dan blijft nog mijn vraag: Hoe kan deze goedgekeurd worden ondanks het feit dat de coöordinaten niet kloppen.<{POST_SNAPBACK}> Tsja, dan zit er niets anders op dan het aan de approver te vragen! 26 juli 2005 bewerkt door JandeBeHanger
De Roode Loper Geplaatst 26 juli 2005 Auteur Geplaatst 26 juli 2005 (bewerkt) Tsja, dan zit er niets anders op dan het aan de approver te vragen! <{POST_SNAPBACK}> Is gedaan. 26 juli 2005 bewerkt door De Roode Loper
Geopatra Geplaatst 26 juli 2005 Geplaatst 26 juli 2005 Volgens mij is het heel eenvoudig: het is niet de taak van de approver om na te gaan of de gegevens kloppen. Wel of de cache voldoet aan de regelgeving van .com. Simpel. Geopatra.
De Roode Loper Geplaatst 27 juli 2005 Auteur Geplaatst 27 juli 2005 het is niet de taak van de approver om na te gaan of de gegevens kloppen. Wel of de cache voldoet aan de regelgeving van .com. <{POST_SNAPBACK}> Ben ik niet helemaal met je eens. Toen ik onze cache aanmeldde kreeg ik wel een opmerking over de coördinaten, ik had E en W verwisseld. Dus er wordt wel naar gekeken. Afijn ik zie/hoor/lees wel. Heb een berichtje verstuurd aan Hawkeyes.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 27 juli 2005 Geplaatst 27 juli 2005 Als cache-aanmelder moet je de eindcoördinaten aan de approver geven. Ik kan mij voorstellen dat de approver eventjes op de kaart kijkt waar de cache ligt. En als die dan in de Ierse Zee terecht komt, tja, dan is E met W verwisseld.
De Roode Loper Geplaatst 27 juli 2005 Auteur Geplaatst 27 juli 2005 Als cache-aanmelder moet je de eindcoördinaten aan de approver geven. Ik kan mij voorstellen dat de approver eventjes op de kaart kijkt waar de cache ligt. En als die dan in de Ierse Zee terecht komt, tja, dan is E met W verwisseld. <{POST_SNAPBACK}> OK, maar Nijverdal ligt niet in Drenthe .
koedeboe Geplaatst 28 juli 2005 Geplaatst 28 juli 2005 OK, maar Nijverdal ligt niet in Drenthe . <{POST_SNAPBACK}> Zouden ze willen Henk! Is en blijft Overijssel . Dè provincie om te wonen of te werken .
De Roode Loper Geplaatst 28 juli 2005 Auteur Geplaatst 28 juli 2005 OK, maar Nijverdal ligt niet in Drenthe . <{POST_SNAPBACK}> Zouden ze willen Henk! Is en blijft Overijssel . Dè provincie om te wonen of te werken . <{POST_SNAPBACK}> Nou alleen om te werken
Geopatra Geplaatst 29 juli 2005 Geplaatst 29 juli 2005 het is niet de taak van de approver om na te gaan of de gegevens kloppen. Wel of de cache voldoet aan de regelgeving van .com. <{POST_SNAPBACK}> Ben ik niet helemaal met je eens. Toen ik onze cache aanmeldde kreeg ik wel een opmerking over de coördinaten, ik had E en W verwisseld. Dus er wordt wel naar gekeken. Afijn ik zie/hoor/lees wel. Heb een berichtje verstuurd aan Hawkeyes. <{POST_SNAPBACK}> Om te kijken of de cache voldoet wordt er natuurlijk even gekeken waar hij ligt of start: rode, gele of ? zone. En dan valt zo een verwisseling wel op, dus wordt het doorgegeven aan jou. Echter of hij nu in Nijverdal of in Hoensbroek ligt maakt niet uit, zolang de zone en de daaraan gekoppelde voorwaarden maar met elkaar in overeenstemming zijn. En waarom zou je in Hoensbroek geen Nijverdalcache kunnen plaatsen ? Geopatra.
Aanbevolen berichten