Spring naar bijdragen

Caches in Noordzee


BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

Er viel me op dat er een hoop caches in de Noordzee lijken te liggen. Sommige zijn locationless caches, andere zijn HitchHikers of "MiniTravellers", maar er zijn er ook die er niet thuis lijken te horen, bijvoorbeeld events van vorig jaar zoals deze:

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCM1A5

 

Wat gebeurt er met dit soort "caches"? Blijven ze daar tot het einde der tijden liggen?

 

Waarom hebben HitchHikers e.d. eigenlijk een cache-pagina, en worden ze niet als een soort Travel Bug beschouwd?

 

Het wordt er allemaal niet overzichtelijker op...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

er is hier naar ik meen al eerder een draadje over geopend op dit forum.....

en punt in zee is voor iedereen duidelijk: hier ligt dat ding dus niet dus hoef daar ook niet te gaan zoeken.

drop je bijvoorbeeld je hitch hiker ( wat overigens de oervorm is van de tb vandaar dat deze reizende caches een iegen cache page hebben) ergens op het land dan geeft dat veel meer verwarring.

Tussen alle echte virtuele en andre gekleurde dots op de kaart, komt het nog wel eens voor dat je per ongeluk toch een printje van de HH meeneemt en voor niets naar een punt gaat.

Coördinaat in zee is dus veel overzichtelijker en duidelijker dan ergens tussen de 10000 andere dots.

Hitch hikers worden overigens niet meer goed gekeurd, daar is nu de TB voor in de plaats gekomen.

Iets wat ik wel jammer vind de HH heeft voor mij toch iets unieks, er zijn er echt veel minder van en daardoor is het ook veel spannender om er eentje te vinden :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...