Spring naar bijdragen

RD grid in Cachemate (voor PalmOS): nieuw!


superboppe

Aanbevolen berichten

Cachemate (Cachemate), een handig programmatje voor de Palm om informatie over caches in op te slaan en altijd op pad mee te nemen (hoe vaak sta je niet ergens en heb je even de beschrijving niet bij je?) kent nu ook RD coordinaten. Ik heb een tijdje geleden de auteur gemaild dat ik wel een plugin voor RD<->latlon/WGS84 wilde schrijven, maar hij stelde voor dit zelf te doen. Na wat punten in beide coordinaten stelsels gemaild te hebben ter verificatie zit dit nu in de coordinaten conversie plugin. Erg handing. Er bestaat al een tool om Pocketqueries te importeren. Multi-caches uitrekenen gaat eenvoudig met InsidiousCalc.prc.

 

p.s. Nee, ik heb geen aandelen in Smittyware, maar vind het gewoon een handig tool.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
ReizenReizen

hallo ik ben nieuw hier. Er is denk ik een probleem met het kunnen downloaden van InsidiousCalc.prc. Je komt wel uit op de betreffende site maar als je de InsidiousCalc.zip file wil downloaden kom je op de site: www.joat.ca en daar loopt het spoor dood volgens mij.

 

Ik zou graag toch de file hebben, kan iemand me helpen? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cachemate (Cachemate), een handig programmatje voor de Palm om informatie over caches in op te slaan en altijd op pad mee te nemen (hoe vaak sta je niet ergens en heb je even de beschrijving niet bij je?) kent nu ook RD coordinaten. Ik heb een tijdje geleden de auteur gemaild dat ik wel een plugin voor RD<->latlon/WGS84 wilde schrijven, maar hij stelde voor dit zelf te doen. Na wat punten in beide coordinaten stelsels gemaild te hebben ter verificatie zit dit nu in de coordinaten conversie plugin. Erg handing. Er bestaat al een tool om Pocketqueries te importeren. Multi-caches uitrekenen gaat eenvoudig met InsidiousCalc.prc.

 

p.s. Nee, ik heb geen aandelen in Smittyware, maar vind het gewoon een handig tool.

Ook voor de Pokke PC. Lijkt me handig, maar ik mijn Pokke PC heeft behoefte aan RAM. :D

Dus dat wordt lastig testen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo ik ben nieuw hier. Er is denk ik een probleem met het kunnen downloaden van InsidiousCalc.prc. Je komt wel uit op de betreffende site maar als je de InsidiousCalc.zip file wil downloaden kom je op de site: www.joat.ca en daar loopt het spoor dood volgens mij.

 

Ik zou graag toch de file hebben, kan iemand me helpen? :thumbup:

 

Update:

 

Ik heb een nieuwe link gevonden voor de calc Calculator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...