Spring naar bijdragen

Geocachers in de omgeving Roden


LTeunis

Aanbevolen berichten

Ik zou heel graag een tentje van het type Bart Outdoor Minilite (€22,50) willen aanschaffen. Deze is alleen verkrijgbaar bij de Vrijbuiter in Roden. Nu ligt Roden niet bepaald bij mij langs de deur, ongeveer 225 kilometer en de Vrijbuiter wil/kan niet verzenden dus wil ik vragen of iemand bereidt is om voor mij dit tentje aan te kopen en naar mij wil verzenden? Gemaakte kosten worden uiteraard vergoed.

 

 

lteunis

bewerkt door lteunis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zou heel graag een tentje van het type Bart Outdoor Minilite (€22,50) willen aanschaffen. Deze is alleen verkrijgbaar bij de Vrijbuiter in Roden. Nu ligt Roden niet bepaald bij mij langs de deur, ongeveer 225 kilometer en de Vrijbuiter wil/kan niet verzenden dus wil ik vragen of iemand bereidt is om voor mij dit tentje aan te kopen en naar mij wil verzenden? Gemaakte kosten worden uiteraard vergoed. 

 

 

lteunis

 

Met een beetje geluk kom ik deze week nog in Roden en ook nog bij de Vrijbuiter.

En misschien zie ik ook nog wel kans om het tentje te verzenden.

 

Ik hoor het wel.

 

 

Gr Twinlife :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om dat jij, als niet starter van het draadje, toch verzoekt om het draadje te sluiten, mag ik er dus vanuit gaan Thomas, dat jij de tent hebt geregeld hebt voor ITeunis. Een pluimpje voor jou. :crybaby:

 

Ik voldoe dan graag aan het verzoek en sluit deze topic.

 

Nogmaals, een goed gebaar van je.

 

Een zuiver hart is een prachtig iets - evenals een schoon overhemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...