LTeunis Geplaatst 4 juli 2005 Share Geplaatst 4 juli 2005 (bewerkt) Ik zou heel graag een tentje van het type Bart Outdoor Minilite (€22,50) willen aanschaffen. Deze is alleen verkrijgbaar bij de Vrijbuiter in Roden. Nu ligt Roden niet bepaald bij mij langs de deur, ongeveer 225 kilometer en de Vrijbuiter wil/kan niet verzenden dus wil ik vragen of iemand bereidt is om voor mij dit tentje aan te kopen en naar mij wil verzenden? Gemaakte kosten worden uiteraard vergoed. lteunis 4 juli 2005 bewerkt door lteunis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 4 juli 2005 Share Geplaatst 4 juli 2005 Ik zou heel graag een tentje van het type Bart Outdoor Minilite (€22,50) willen aanschaffen. Deze is alleen verkrijgbaar bij de Vrijbuiter in Roden. Nu ligt Roden niet bepaald bij mij langs de deur, ongeveer 225 kilometer en de Vrijbuiter wil/kan niet verzenden dus wil ik vragen of iemand bereidt is om voor mij dit tentje aan te kopen en naar mij wil verzenden? Gemaakte kosten worden uiteraard vergoed. lteunis <{POST_SNAPBACK}> Met een beetje geluk kom ik deze week nog in Roden en ook nog bij de Vrijbuiter. En misschien zie ik ook nog wel kans om het tentje te verzenden. Ik hoor het wel. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 4 juli 2005 Share Geplaatst 4 juli 2005 Moddergooiers wat mij betreft kan het draadje dicht.Als het goed is heeft lteunis zijn tentje binnenkort. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 4 juli 2005 Share Geplaatst 4 juli 2005 Om dat jij, als niet starter van het draadje, toch verzoekt om het draadje te sluiten, mag ik er dus vanuit gaan Thomas, dat jij de tent hebt geregeld hebt voor ITeunis. Een pluimpje voor jou. Ik voldoe dan graag aan het verzoek en sluit deze topic. Nogmaals, een goed gebaar van je. Een zuiver hart is een prachtig iets - evenals een schoon overhemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten