Geothean Geplaatst 3 juli 2005 Share Geplaatst 3 juli 2005 Omdat ik volgende week afreis naar Tsjechie bezoek ik regelmatig http://www.geocaching.cz/. Die site ligt niet plat, en de links naar de laatst gevonden en geplaatste caches doen het ook, maar de knoppen bovenin verwijzen allemaal naar paginas die niet gevonden kunnen worden. En dat is al tijden zo. Terwijl enkele maanden geleden alles nog gewoon werkte, ik heb zelfs wat bijdragen aan het Tsjechische forum geleverd. Iemand enig idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 3 juli 2005 Share Geplaatst 3 juli 2005 Die site ligt niet plat, en de links naar de laatst gevonden en geplaatste caches doen het ook, maar de knoppen bovenin verwijzen allemaal naar paginas die niet gevonden kunnen worden.En dat is al tijden zo. Terwijl enkele maanden geleden alles nog gewoon werkte, ik heb zelfs wat bijdragen aan het Tsjechische forum geleverd. Iemand enig idee? <{POST_SNAPBACK}> De links werken nog gewoon hoor. Niks aan het handje dus, misschien moet je eens bij je eigen comp kijken. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geothean Geplaatst 3 juli 2005 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2005 De links werken nog gewoon hoor.Niks aan het handje dus, misschien moet je eens bij je eigen comp kijken. Nou daar kijk ik wel van op, bij mij dus niet, zowel via Explorer als via Firefox. Allemaal zo dood als een pier. We praten toch over de knoppen "Listing Cachemap Search Forums Credits" enz. ? En als die het bij jou wel doen, waar zou dat dan aan kunnen liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 3 juli 2005 Share Geplaatst 3 juli 2005 We praten toch over de knoppen "Listing Cachemap Search Forums Credits" enz. ? <{POST_SNAPBACK}> Yep daar praat ik over, ze werken allemaal hoor. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Knorrie Geplaatst 3 juli 2005 Share Geplaatst 3 juli 2005 Hallo, dit had ik ook onlangs, en ze werken niet als je de engelse vlag eerst hebt aangeklikt. Als je in het Tjechisch blijft werken ze wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team-Eppie Geplaatst 3 juli 2005 Share Geplaatst 3 juli 2005 Er lijkt inderdaad een fout in de scripting te zitten. Als je kiest voor de engelse vlag, een link kiest en dan vervolgens in de adresbalk van je browser een vraagteken plaatst achter aspx en voor lng=1 http://www.geocaching.cz/Hledani.aspx?lng=1 dan loopt ie wel door. Het is wat omslachtig, maar het werkt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geothean Geplaatst 3 juli 2005 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2005 Het is wat omslachtig, maar het werkt.... <{POST_SNAPBACK}> Knap dat je daar achter komt. Ik navigeer nu in het Tsjechisch en als je op een pagina bent kun je hem wel in het engels zetten. Bedankt allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team-Eppie Geplaatst 3 juli 2005 Share Geplaatst 3 juli 2005 (bewerkt) Bedankt allemaal Prettige vakantie(?). En pas op met de Pivo. Een GROOT biertje is daar een liter 3 juli 2005 bewerkt door Team-Eppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elisa1955 Geplaatst 4 juli 2005 Share Geplaatst 4 juli 2005 (bewerkt) Geothean, Ook ik herken je probleem, en dacht dat de site even uit de lucht was. Vandaag kon ik weer "gewoon" op de site komen. Ook ik was me aan het voorbereiden voor een vakantie. 4 juli 2005 bewerkt door elisa1955 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden