Spring naar bijdragen

Cache staat niet op kaart Nederland


Goedweerloper

Aanbevolen berichten

<knip>

EN NU STAAT DIE ER INEENS WEL OP! Een volle dag na het opnieuw actief worden staat die er niet op, 10 minuten na deze post wel!

 

Hmm ik heb iets te veel weggeknipt. Het gaat hier over de cache

'De Schat van de Freule in de Heerlijkheid Heeze'

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als cache eigenaar kun je zorgen dat je caches goed op de kaart staan via deze dhz pagina. Hierop kan de eigenaar een aanpassing van de status en de locatie van een cache corrigeren. Die moet dus gebruikt worden na een status overgang van actief naar inactief of omgekeerd.

 

Het is zo dat gemiddeld na ongeveer 4 dagen de status van een cache na een verandering weer actueel is. Dat dat al na 10 minuten na de post het geval was is puur toeval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als cache eigenaar kun je zorgen dat je caches goed op de kaart staan via deze dhz pagina. Hierop kan de eigenaar een aanpassing van de status en de locatie van een cache corrigeren. Die moet dus gebruikt worden na een status overgang van actief naar inactief of omgekeerd.

 

Het is zo dat gemiddeld na ongeveer 4 dagen de status van een cache na een verandering weer actueel is. Dat dat al na 10 minuten na de post het geval was is puur toeval.

 

Ik ben helaas niet de eigenaar van deze cache. Ik zou wel willen dat ik zo'n leuke cache kon maken!! Ik schreef dit bericht alleen omdat ik deze cache op mijn watchlist had staan en weer actief zag worden maar niet op de kaart zag verschijnen.

Ik heb de cache inderdaad via een DHZ functie op mijn kaart gezet, maar dan met 'corrigeer logs' om de found te krijgen op de kaart omdat ik de cache had gelopen. Op een of andere manier verscheen de cache daarna ook op de kaart van Nederland. Misschien had de cache eigenaar (eerder) ook de DHZ functie gebruikt en was het dan ook toeval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de cache inderdaad via een DHZ functie op mijn kaart gezet, maar dan met 'corrigeer logs' om de found te krijgen op de kaart omdat ik de cache had gelopen. Op een of andere manier verscheen de cache daarna ook op de kaart van Nederland. Misschien had de cache eigenaar (eerder) ook de DHZ functie gebruikt en was het dan ook toeval.

Nee, in dit geval komt het omdat de techniek achter "corrigeer logs" en "Corrigeer status of locatie" dezelfde is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...