Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Van mijn map 60 C is de (fiets/auto/etc.) steun gescheurd. Deze is bovenaan doormidden waar je hem vast maakt aan het oogje.

Dus voor een ieder let hier op het zou toch jammer zijn als de gps over de grond

stuiterd!!!!!

Piet

Geplaatst
ja, anders krijg je DIT :(

Dat doet pijn, en niet alleen voor je GPS. ;)

Nieuw schermpje erin zal wel lastig worden, ik ben bang dat de complete behuizing vervangen zal moeten worden wil je dit weer gerepareerd hebben.

Groeten Jan-Willem.

Geplaatst

nee hoor gewoon door cachen met dat ding. ;) doet het er niet minder om en het heeft als voordeel dat het nu niet meer erg is als er een krasje opkomt :(

Barny

Is het normaal dat ik altijd bang bent om off topic te geraken?

Geplaatst
nee hoor gewoon door cachen met dat ding. :( doet het er niet minder om en het heeft als voordeel dat het nu niet meer erg is als er een krasje opkomt  :lol1:

That's the spirit!!! ;)

Maar die scheur valt niet te plakken, of te klemmen?

Geplaatst
Maar die scheur valt niet te plakken, of te klemmen?

Wanneer kan je er mee beginnen ;)

Is het nu echt normaal dat ik bang bent om off topic te geraken?

Geplaatst (bewerkt)

In dit verband is het toch goed erop te wijzen dat de Garmins (van de andere merken weet ik het niet!) zijn gemaakt om klappen van 6G te kunnen weerstaan.

Dus, mocht je gps je een keer uit de handen vallen en de kast of het display is hierdoor ingescheurd of anderszins beschadigd, dan is het toch goed mogelijk dat dit onder de garantie valt. Dit, omdat de gps volgens de specificaties de klap probleemloos zou moeten doorstaan.

Lees dit draadje op het "Notter"-forum maar eens door.

Hoezo, goede service van Garmin ... ;)

bewerkt door Peetee
Geplaatst

Erger nog ik ging er op zitten.

Maar het is toch geen schuld van Garmin

Hij lag gewoon op de grond van het Gele Bussie (ik heb hem van de steun afgehaald) niks aan de hand tot dat er plotseling een verkeersdrempel opdook en mijn Gasgeveerde stoel zover inzakte dat mijn E-Map onder luid protest een paar scheuren in het beeldscherm kreeg.

Daarna is hij met regelmaat uit mijn zak gevallen uit div steunen gedonderd 20 meter het ravijn in gevallen zo kan ik nog wel doorgaan en de enigste schade is de batterijenklepje openschiet en ik dus 4 onderdelen moet gaan zoeken

Ow ja, ik heb ook 1 x meegemaakt dat toen mijn vorige E-Map los op het dashboard lag en in een bocht de raam uit vloog hij heelhuids op de straat kletterde totdat juist die connextion bus er aan kwam……….

Barny

Geplaatst
Erger nog ik ging er op zitten.

Maar het is toch geen schuld van Garmin

Hij lag gewoon op de grond van het Gele Bussie (ik heb hem van de steun afgehaald) niks aan de hand tot dat er plotseling een verkeersdrempel opdook en mijn Gasgeveerde stoel zover inzakte dat mijn E-Map onder luid protest een paar scheuren in het beeldscherm kreeg.

Daarna is hij met regelmaat uit mijn zak gevallen uit div steunen gedonderd 20 meter het ravijn in gevallen zo kan ik nog wel doorgaan en de enigste schade is de batterijenklepje openschiet en ik dus 4 onderdelen moet gaan zoeken

Ow ja, ik heb ook 1 x meegemaakt dat toen mijn vorige E-Map los op het dashboard lag en in een bocht de raam uit vloog hij heelhuids op de straat kletterde totdat juist die connextion bus er aan kwam……….

Barny

Nee, er zijn natuurlijk grenzen. :wine: Ook aan de service van Garmin.

• 3 months later...
Geplaatst
Van mijn map 60 C is de (fiets/auto/etc.) steun gescheurd. Deze is bovenaan doormidden waar je hem vast maakt aan het oogje.

Dus voor een ieder let hier op het zou toch jammer zijn als de gps over de grond

stuiterd!!!!!

.

Wat dachten de heren van deze oplossing: elastiekje eromheen boven het beeldscherm en om de houder... (Als ik wist hoe ik hier een plaatje bij kan zetten, zou ik dat doen).

Overigens verkoopt Zwerfkei (en misschien wel meer winkels maar 't is typisch iets voor hun) een zwaar bepantserde GPS60 houder voor de prijs van een kleine GPS...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...