Spring naar bijdragen

aantal caches klopt niet


Team 16

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Er staat bij onze informatie in dit forum nog steeds dat we maar 1 cache gevonden hebben, hoelang duurt het dat dit geupdate word?

 

Bij mij staat geen informatie :) . Ik wil daar best wel info over geven, er is niets geheimzinnigs aan.

 

Ik heb geeeeen idee hoe dit werkt. Kan het ook niet in mijn perofiel aanpassen.

 

Kan iemand uitleggen hoe dit werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die informatie moet je zelf invullen onder instellingen>persoonlijk profiel:"Wijzig profiel info".

Dat gaat dus niet automatisch.

 

Niet dat het me veel uitmaakt, maar ik kom dan in het vak "wijzig je instellingen". Ik zie daar geen mogelijkheid om het aantal caches in te voeren, wel welke gpsr je hebt en de locatie. 't Zal wel aan mij liggen :blush: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het even bekeken. Het feit dat ik het wel kan komt vast omdat ik team member ben. :blush: Een van de Admins moet denk ik wat aan de instellingen van het forum veranderen.

 

Na het lezen van deze draad zal een van hen wel actie ondernemen. :no:

Laat ze dan gelijk even de link: events in de komende 21 dagen weghalen want die wordt toch niet gebruikt, zelfs als je het via PB vraagt niet. Zo lijkt het net alsof jullie bepaalde events boycotten.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het even bekeken. Het feit dat ik het wel kan komt vast omdat ik team member ben. :blush: Na het lezen van deze draad zal een van hen wel actie ondernemen. :no:

Ik ben er bang voor dat dit de reden is. Ik kan er namelijk ook komen, alhoewel ik het nut er totaal niet van in zie, omdat je het zelf steeds moet veranderen en het is niet eerder zichtbaar dan dat men op je naam dubbelklikt en je gegevens wil inzien.

Ik heb er al meer vragen over gehad en het doorgespeeld.

 

Laat ze dan gelijk even de link: events in de komende 21 dagen weghalen want die wordt toch niet gebruikt, zelfs als je het via PB vraagt niet. Zo lijkt het net alsof jullie bepaalde events boycotten.

Hmmm, jullie? Er zijn er van het hele team maar 2 of 3 die daar handmatig de komende events kunnen invullen.

Er worden geen events geboycot. Het probleem is gewoon dat het steeds handmatig moet gebeuren door een van de admins.

Het is ook een functie van nul en generlei waarde voor een forum.

Op de frontpage van de site staat volgens mij wel altijd waar een event is en wanneer.

Ik weet niet wie van de admins je gePMd hebt, maar misschien kun je ze beter mailen?

 

Het leuke van het wonen in een klein dorp is dat, als ik niet weet waar ik mee bezig ben, iemand anders het wel weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het even bekeken. Het feit dat ik het wel kan komt vast omdat ik team member ben. :blush: Na het lezen van deze draad zal een van hen wel actie ondernemen. :no:

Ik ben er bang voor dat dit de reden is. Ik kan er namelijk ook komen, alhoewel ik het nut er totaal niet van in zie, omdat je het zelf steeds moet veranderen en het is niet eerder zichtbaar dan dat men op je naam dubbelklikt en je gegevens wil inzien.

Ik heb er al meer vragen over gehad en het doorgespeeld.

 

Volgens mij ligt het ergens anders aan. De starters van dit draadje hebben 1 cache staan en zijn volgens mij geen team member. Het blijft voor mij nog steeds een raadsel.

 

Als deze optie toch weinig gebruikt wordt en je het handmatig moet bijhouden is het misschien wel beter om deze optie te verwijderen. Of het moet automatisch of het moet helemaal niet. Handmatig? dat kan in deze tijd van automatisering eigenlijk toch niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[ Ik kan er namelijk ook komen, alhoewel ik het nut er totaal niet van in zie, omdat je het zelf steeds moet veranderen en het is niet eerder zichtbaar dan dat men op je naam dubbelklikt en je gegevens wil inzien.

Ik heb er al meer vragen over gehad en het doorgespeeld.

 

Volgens mij ligt het ergens anders aan. De starters van dit draadje hebben 1 cache staan en zijn volgens mij geen team member. Het blijft voor mij nog steeds een raadsel.

Ik ben niet zo op de hoogte met dit forumsoftware :blush: De een ziet het wel wel en de ander niet. Waar dit aan ligt? Al sla je me ......

 

Als deze optie toch weinig gebruikt wordt en je het handmatig moet bijhouden is het misschien wel beter om deze optie te verwijderen. Of het moet automatisch of het moet helemaal niet. Handmatig? dat kan in deze tijd van automatisering eigenlijk toch niet?

 

Je moet het meer zien als een soort notitie voor jezelf :no:. Automatisch kan hzou wel kunnen misschien, maar het is wat jij er invult. Als je er kunt komen tenminste :D. Het zijn JOUW gegevens die jij zelf bijhoudt. Jij beslist wat er in jouw info staat. Of je wel of niet je emailadres zichtbaar wilt hebben, of je ook MSN hebt, wat je hobbies zijn, je woonplaats, je handtekening op het forum, je avatar enz enz.

 

Ik ken Kung Fu, Karate,... en 47 andere gevaarlijke woorden.

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook een functie van nul en generlei waarde voor een forum.

Op de frontpage van de site staat volgens mij wel altijd waar een event is en wanneer.

 

Ik vind dat dus wel van grote waarde. Ik kom niet dagelijks op die site. Wel op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook een functie van nul en generlei waarde voor een forum.

Op de frontpage van de site staat volgens mij wel altijd waar een event is en wanneer.

 

Ik vind dat dus wel van grote waarde. Ik kom niet dagelijks op die site. Wel op het forum.

 

Ok, mee eens. Maar waarom dan wel events en gen caches? De meeste komen ook op de site om caches te zoeken en dan kan men de events gelijk meenemen.

Het wel of niet aankondigen van een event op het forum is niet iets waar het forum mee valt of staat. Ik bedoelde dat het aankondigen van een event niet iets specifieks voor dit forum is. Het is een soort service zeg maar.

 

En daar is de bottleneck. Als er, zichtbaar op het voorblad, een plekje is welke events die binnen 3 weken plaatsvinden, gemeld worden als een mededeling, dan moet dat ook ingevuld worden. En anders dat regeltje deleten :blush:

Deze mededelingen moeten handmatig geplaatst worden en wij modjes hebben daartoe helaas niet de mogelijkheid. Anders hadden o.a. de Megadventure, het Huwelijks event en het Poffertjes event er wel gestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En daar is de bottleneck. Als er, zichtbaar op het voorblad, een plekje is welke events die binnen 3 weken plaatsvinden, gemeld worden als een mededeling, dan moet dat ook ingevuld worden. En anders dat regeltje deleten ;)

Deze mededelingen moeten handmatig geplaatst worden en wij modjes hebben daartoe helaas niet de mogelijkheid. Anders hadden o.a.  de Megadventure, het Huwelijks event en het Poffertjes event er wel gestaan.

 

 

Sorry hoor maar om de modderetters daar toegang toe te geven is een kleine instelling die door een admin zo gerealiseerd kan worden.

 

(Overgins kijk ik de nieuwste cache's in .nl en .be ook niet op de .nl site)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry hoor maar om de modderetters daar toegang toe te geven is een kleine instelling die door een admin zo gerealiseerd kan worden.

Nou, draai de knop maar om zou ik zeggen....

 

(Overgins kijk ik de nieuwste cache's in .nl en .be ook niet op de .nl site)

Nee, jij misschien niet, maar het overgrote deel van de cachers wel.

 

Als er één schaap over de dam is, dan is de rest nog aan de andere kant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het maak mij niet uit hoeveel er staan, maar ik had de indruk dat het automatiesch geupdate werd vanuit bv. de database van gc.com omdat je het niet veranderen kunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...