Bitte ein Bit Geplaatst 12 juni 2005 Auteur Geplaatst 12 juni 2005 zoals ik dus al zei : theoretisch kan het maar of het praktisch ook haalbaar is ? <{POST_SNAPBACK}> Dat radio golven niet onderwater kunnen weet ik, hoewel er golven zijn die wel degelijk tot grote diepte kunnen door dringen (ELF, gebruikt door de NAVO Onderzeediensten). Maar aan de hand van een coördinaat van de plaats waar men het water kan/ moet betreden en een kompaskoers (veel duikers kunnen op een kompas zwemmen) en een aantal opdrachten cq. aanwijzingen (denk aan bijvoorbeeld: bij dat en dat wrak, naar een koers xxx) moet het volgens mij toch wel mogelijk zijn!
giga Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 Lijkt mij leuk, zo'n duikcache! Het enige probleem is dan nog dat ik eerst moet leren duiken. Maar dat gaat zeker nog wel ooit gebeuren . Verder vind ik dat niet alle caches voor iedereen toegankelijk hoeven te zijn, dus dat hoeft geen belemmering te betekenen voor deze cache.
dmace Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 Is het plaatsen van een cache onderwater ( dus voor duikfanaten) ook mogelijk, of gaan we dan een beetje te diep? <{POST_SNAPBACK}> Er zijn er al meerdere, dus het antwoord = JA! Vraag beantwoord ;-)
Team-Eppie Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 Is het plaatsen van een cache onderwater ( dus voor duikfanaten) ook mogelijk, of gaan we dan een beetje te diep? <{POST_SNAPBACK}> Er zijn er al meerdere, dus het antwoord = JA! Vraag beantwoord ;-) <{POST_SNAPBACK}> Eh... is "JA!" een antwoord op "mogelijk", of op "te diep"?
Kruimeldief Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 Er zijn er al meerdere, dus het antwoord = JA! Vraag beantwoord ;-) <{POST_SNAPBACK}> Zal ik het draadje dan maar sluiten hulpmod?
dmace Geplaatst 13 juni 2005 Geplaatst 13 juni 2005 Er zijn er al meerdere, dus het antwoord = JA! Vraag beantwoord ;-) <{POST_SNAPBACK}> Zal ik het draadje dan maar sluiten hulpmod? <{POST_SNAPBACK}> LOL! Nog ff een leuk extraatje: GeoDiving
Bitte ein Bit Geplaatst 13 juni 2005 Auteur Geplaatst 13 juni 2005 Er zijn er al meerdere, dus het antwoord = JA! Vraag beantwoord ;-) <{POST_SNAPBACK}> Zal ik het draadje dan maar sluiten hulpmod? <{POST_SNAPBACK}> LOL! Nog ff een leuk extraatje: GeoDiving <{POST_SNAPBACK}> Draadje kan gesloten worden en wij gaan op zoek naar een mooie locatie.
Aanbevolen berichten