stada Geplaatst 28 maart 2006 Auteur Geplaatst 28 maart 2006 Erg veel lijkt er niet van die kaart te kloppen. De dichtstbijzijnde wilde ik nog wel even fotograferen voor je zometeen, maar 51.5 5.5 bestaat volgens de kaart niet, ligt in het water of ligt niet in Nederland. Nou heb ik daar wel eens gefietst, maar volgens mij was er geen gat in de aarde, heb ik geen grens gezien en ligt er niet veel meer dan een slootje, als dat er al ligt. <{POST_SNAPBACK}> Lijkt inderdaad of een aantal Noord-Brabantpunten nog niet van de ene database naar de andere zijn verplaatst. Bedankt voor de tip. Maar om nou te zeggen dat er niet veel van klopt gaat te ver. Ik bedoelde in het topic overigens niet de kaart van heel Nederland maar de kaartjes per provincie. Dus via menu-item Provincies.
stada Geplaatst 28 maart 2006 Auteur Geplaatst 28 maart 2006 Er kwamen wel meer vreemde dingen op de kaart. Schijnbaar willekeurig werden parken en bossen genoemd. Sommige heb ik eruit gephotoshopt. Ook sommige plaatsnamen van grote plaatsen lijken soms te missen terwijl namen van kleinere plaatsen voorrang hebben gekregen. Mijn zus heeft trouwens in de Sonniusstraat gewoond in Eindhoven. Misschien dat daar ook dat park in de buurt is?
albrt Geplaatst 28 maart 2006 Geplaatst 28 maart 2006 Dit lag al te lang. Ik heb uiteindelijk een bron gevonden en zal wel zien of ik reactie krijg van de makers. Wie herkent de oorspronkelijke leverancier? Klik hier. Kijk bij Provincies en klik op een provincie. Let wel: de site is (nog steeds) niet klaar. <{POST_SNAPBACK}> Het lijkt op MS AutoRoute. Daarin kan ik ook een provincie selecteren, die dan ge-highlight wordt weergegeven. In de credits van AutoRoute staat weer een verwijzing naar AND International Publishers N.V.
stada Geplaatst 29 maart 2006 Auteur Geplaatst 29 maart 2006 Dit is Microsoft Mappoint Europe. <{POST_SNAPBACK}> Sjt!
Team Professor X Geplaatst 29 maart 2006 Geplaatst 29 maart 2006 Leuke kaart, maar ook deze is niet helemaal up-to-date. Wij wonen echt op steenworp van punt 52763 , maar de Boverhofse weg loopt al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren langs het spoor en de oude overweg is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren .........weg. Overigens zal ik snel punt 52762 eens bezoeken, want die kan ik vanaf mijn bureel haast zien. Ook valt me op dat dit punt slechts enkele tiental meters vlakbij RD snijpunt 524/210 ligt. Grappig dus, wonen bij 52763 en werken bij 52762.
Aanbevolen berichten