Spring naar bijdragen

Tomtom Navigator of Tomtom Go


nelson45

Aanbevolen berichten

Ik ben in bezit van HP5550 pocket PC met OziCE, die d.m.v. Bluetooth communiceert met mijn Garmin EtrexVista. Wil nu in de vakantie door heel Europa trekken en geocachen. Ben daarom op zoek naar een navigatie systeem met kaarten voor geheel Europa. Twijfel tussen Tomtom Navigator 5 op mijn HP5550 of een stand alone Tomtom Go700. Wie kan me adviseren?

bewerkt door nelson45
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben in bezit van HP5550 pocket PC met OziCE, die d.m.v. Bluetooth communiceert met mijn Garmin EtrexVista. Wil nu in de vakantie door heel Europa trekken en geocachen. Ben daarom op zoek naar een navigatie systeem met kaarten voor geheel Europa. Twijfel tussen Tomtom Navigator 5 op mijn HP5550 of een stand alone Tomtom Go700. Wie kan me adviseren?

Als de PPC en de Garmin goed werken, waarom dan een go kopen, ook al zou het de 700 zijn?

 

Voor mij is de Go, welke versie dan ook, nog steeds een TTN softwarepakket geïnstalleerd op een uitgeklede PPC.

 

De Go 700 kan niets meer dan de 5550 van jou, of het moet zijn dat de Go een ingebouwde GPSr heeft en jij via BT met je GPS werkt.

Misschien een optie om de 5550 via een kabel aan te sluiten op de Vista en dan de BT gebruiken voor verbinding met een GPRS telefoon om via GPRS en een abonnement bij TomTom o.a. de verkeersmeldingen van TTN5 te kunnen inlezen?

 

Die abo kost ook weer ongeveer 50 euro per jaar :(

 

Als ik zou vernieuwen dan in PPC met ingebouwde GPRS (GSM) en niet in een stukje hardware dat alleen maar TTN aan kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een Vista met BT? Zeker met zo'n BT-kabel-dinges. Bevalt dat een beetje?

 

Zou zelf niet voor de GO gaan. Dat is echt een product voor mensen die een vaste planner in de auto willen hebben zonder poespas en alleen daarvoor gebruiken.

TT5 zou een betere keus zijn, daar je al een PPC hebt, en deze toch al gekoppeld hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...