Team Firefox Geplaatst 23 mei 2005 Geplaatst 23 mei 2005 Ik heb een tijdje geleden de lokale SBB vestiging aan de telefoon gehad voor de plaatsing van een cache. In dat gesprek vertelde de man mij dat voor plaatsing van een cache in de uiterwaarden geen toestemming vereist is van SBB. Ik vraag mij nu af of dit inderdaad volgens de afspraken is, die er liggen met SBB. Is er iemand die hier meer vanaf weet?
Team Professor X Geplaatst 23 mei 2005 Geplaatst 23 mei 2005 Misschien een PM aan Hawkeyes? Wanneer je zeker bent van de eigendomsituatie van het betreffende perceel, in dit geval SBB, en ze geven aan dat je niets hoeft te vragen......wat let je? Het kan ook zijn dat SBB de beheerder is , maar het eigendom van een ander, waterschap of Rijkswaterstaat is. Ik ken echter ook uiterwaarden waar het verboden toegang is, zeker tijdens het broedseizoen. Dus al met al een vreemd antwoord van SBB . Of is het een moerasgebied en hoopt hij op extra veenlijken
Kruimeldief Geplaatst 23 mei 2005 Geplaatst 23 mei 2005 (bewerkt) Ik denk ook dat je daarvoor het beste terecht kunt bij Hawkeyes. In ieder geval biedt het perspectief Helaas voor mij, ik geloof niet dat Zuid-Oost Drenthe uiterwaarden heeft Het leven is een leerweg, maar wel een met een heleboel hobbels. 23 mei 2005 bewerkt door Kruimeldief
Team Firefox Geplaatst 23 mei 2005 Auteur Geplaatst 23 mei 2005 Ik denk ook dat je daarvoor het beste terecht kunt bij Hawkeyes. In ieder geval biedt het perspectief Het leven is een leerweg, maar wel een met een heleboel hobbels. <{POST_SNAPBACK}> Vraag doorgespeeld naar Hawkeyes. Biedt inderdaad perspectief....als het inderdaad klopt!
jowi Geplaatst 23 mei 2005 Geplaatst 23 mei 2005 Ik wist niet dat SBB met die projecten "Ruimte voor de Rivier" te maken had. Maar zou wel leuk zijn, de cache kan alleen maar beter een heel goede waterdichte box zijn die verankerd ligt, zo af en toe staan de uiterwaarden wel eens blank. Dit voorjaar toevallig niet, maar 2 jaar geleden stond het van winterdijk tot winterdijk.
Geothean Geplaatst 23 mei 2005 Geplaatst 23 mei 2005 Onze Cache, "De Avelingen" ligt ook in een uiterwaard die onder beheer valt van SBB. Ik heb daar vorige najaar van SBB gewoon toestemming gehad om de cache te plaatsen. V.w.b. de waterdichtheid van de Box, in deze uiterwaard hadden we geluk, de route is niet te lopen als de rivier te hoog is, maar binnen de uiterwaard was toch nog een gebied wat niet onderstroomt bij hoog water
Vinnie1 Geplaatst 23 mei 2005 Geplaatst 23 mei 2005 Hey, Na het lezen van dit logje een opblaasbaar rubber bootje aan mijn standaard Geocaching uitrusting toegevoegd. Ik ben benieuwd wanneer de cache gevalideerd wordt, kan ik hem voor de eerste keer gebruikten ;-) Groet, Vinnie1
Team Firefox Geplaatst 23 mei 2005 Auteur Geplaatst 23 mei 2005 (bewerkt) Hier het snelle antwoord van Hawkeyes: 'afspraken sbb: - sbb werkt mee als wij het maar vragen - er komt geen cache online zonder dat ik te horen krijg van de cacher wie er toestemming heeft gegeven voor de cache.' Dus ook toestemming vragen ingeval van plaatsing in SBB uiterwaarden. Mijn vraag is hiermee beantwoord. 23 mei 2005 bewerkt door Team Firefox
De Roode Loper Geplaatst 23 mei 2005 Geplaatst 23 mei 2005 Dat is duidelijk en daar zit geen woord frans tussen
Aanbevolen berichten