Spring naar bijdragen

Voorbeeld van een rolrolletje


Wij Drie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Heeft iemand ergens een word/pdf documentje (oid) om een logrolletje voor in een filmkokertje te printen te downloaden staan? Ik kan mij herinneren zoiets een flinke tijd geleden op het forum gelezen te hebben, maar kan er niks meer over vinden.

 

Dus gezocht: een kant en klaar documentje met een voorbeeld van zo'n kokertjeslogboekje.

 

Alvast bedankt,

tot cache,

team Wij Drie :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo allemaal,

 

Heeft iemand ergens een word/pdf documentje (oid) om een logrolletje voor in een filmkokertje te printen te downloaden staan? Ik kan mij herinneren zoiets een flinke tijd geleden op het forum gelezen te hebben, maar kan er niks meer over vinden.

 

Dus gezocht: een kant en klaar documentje met een voorbeeld van zo'n kokertjeslogboekje.

 

Alvast bedankt,

tot cache,

team Wij Drie  :beerchug:

Kijk op mijn website voor de link naar de site van lteunis daar kun je het vinden.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gotcha: Dan kan je gelijk nog een rivier verder afzakken voor een maagdelijke cam in de Bommelerwaard. :P

 

@Barny: Niet persé. Overigens met dit weer wel veel blubber in de Betuwe. :beerchug:

 

@All: Ik ben aan het knutselen aan een nieuwe Terracache waar ik een klein logboekje voor nodig heb zoals bijvoorbeeld zo'n logrolletje. Het hoeft dus niet per definitie een canister te zijn die er gaat komen. :thumbup::P

 

tot cache,

team Wij Drie :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...