Wij Drie Geplaatst 19 mei 2005 Share Geplaatst 19 mei 2005 Hallo allemaal, Heeft iemand ergens een word/pdf documentje (oid) om een logrolletje voor in een filmkokertje te printen te downloaden staan? Ik kan mij herinneren zoiets een flinke tijd geleden op het forum gelezen te hebben, maar kan er niks meer over vinden. Dus gezocht: een kant en klaar documentje met een voorbeeld van zo'n kokertjeslogboekje. Alvast bedankt, tot cache, team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 19 mei 2005 Share Geplaatst 19 mei 2005 Hallo allemaal, Heeft iemand ergens een word/pdf documentje (oid) om een logrolletje voor in een filmkokertje te printen te downloaden staan? Ik kan mij herinneren zoiets een flinke tijd geleden op het forum gelezen te hebben, maar kan er niks meer over vinden. Dus gezocht: een kant en klaar documentje met een voorbeeld van zo'n kokertjeslogboekje. Alvast bedankt, tot cache, team Wij Drie <{POST_SNAPBACK}> Kijk op mijn website voor de link naar de site van lteunis daar kun je het vinden. Groeten Haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 19 mei 2005 Auteur Share Geplaatst 19 mei 2005 Kijk op mijn website voor de link naar de site van lteunis daar kun je het vinden. Groeten Haak. <{POST_SNAPBACK}> Kijk, had ik het toch goed onthouden. Haak en Lteunis bedankt. tot cache, team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 19 mei 2005 Share Geplaatst 19 mei 2005 lteunis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 20 mei 2005 Share Geplaatst 20 mei 2005 Betekent dat ik binnenkort weer een x naar de Betuwseblubber toe moet Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 20 mei 2005 Share Geplaatst 20 mei 2005 Barny, dit vind jij veels te leuk. Ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Yvonne (GOTCHA) Geplaatst 20 mei 2005 Share Geplaatst 20 mei 2005 (bewerkt) verwijderd 23 mei 2005 bewerkt door Yvonne (GOTCHA) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 20 mei 2005 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2005 @Gotcha: Dan kan je gelijk nog een rivier verder afzakken voor een maagdelijke cam in de Bommelerwaard. @Barny: Niet persé. Overigens met dit weer wel veel blubber in de Betuwe. @All: Ik ben aan het knutselen aan een nieuwe Terracache waar ik een klein logboekje voor nodig heb zoals bijvoorbeeld zo'n logrolletje. Het hoeft dus niet per definitie een canister te zijn die er gaat komen. tot cache, team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de vlinders Geplaatst 20 mei 2005 Share Geplaatst 20 mei 2005 Betekent dat ik binnenkort weer een x naar de Betuwseblubber toe moet Barny <{POST_SNAPBACK}> Tuurlijk moet je binnenkort weer naar de Betuwse blubber. De bond der Betuwecachers is niet voor niets druk bezig om het cachen in de Betuwe te bevorderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
masterchef Geplaatst 20 mei 2005 Share Geplaatst 20 mei 2005 (bewerkt) Hej, Er zijn diverse mogelijkheden! Op mijn site is een micro logboek te downloaden. My Webpage en ga hier naar links en contact. Greetz Masterchef 20 mei 2005 bewerkt door masterchef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walibi Geplaatst 20 mei 2005 Share Geplaatst 20 mei 2005 Masterchef, je linkje werkt niet. je bent .nl achter planet vergeten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
masterchef Geplaatst 20 mei 2005 Share Geplaatst 20 mei 2005 Hej Hej, Linkje aangepast en hier nog een keertje; My Webpage Ga naar links en contact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden