blazez Geplaatst 22 juni 2005 Auteur Geplaatst 22 juni 2005 Nou, IK heb sinds gisteren'weer een 60cs. We kunnen dus weer aan de gang Hij is in zijn geheel vervangen en ik heb dus nu een ander toestel. Edwin
Peetee Geplaatst 22 juni 2005 Geplaatst 22 juni 2005 Nou, IK heb sinds gisteren'weer een 60cs. We kunnen dus weer aan de gang Hij is in zijn geheel vervangen en ik heb dus nu een ander toestel. Edwin Edwin, gefeliciteerd! Alleen jammer dat het zo lang heeft geduurd ...
schatzoeker Geplaatst 25 juli 2005 Geplaatst 25 juli 2005 Ik heb inmiddels ook weer een nieuwe GPSMAP60CS. Hij is van 27 mei tot 13 juli weggeweest. Schijnbaar was reparatie geen optie, want ik heb een nieuwe gekregen. Helaas kon ik hem niet mee nemen op vakantie daarvoor was hij één dag te laat. Gelukkig kwam mijn zoon een paar dagen later na en die heeft hem meegenomen. Nu heb ik er inmiddels al weer 9 caches in Oostenrijk naar volle tevredenheid mee gevonden. Een bedankje aan Sailtron en Waypoint.
blazez Geplaatst 25 juli 2005 Auteur Geplaatst 25 juli 2005 (bewerkt) Hoi, Dus bij jou is hij bijna 7 weken weggeweest voor omruilen. Ik vind het persoonlijk (heel) erg lang. Hoe is het bij jou opgelost met de unlock codes voor City Select? Aangezien wij met een vergelijkbaar probleem zaten dat we heel snel de kaarten nodig hadden omdat we weg wouden gaan heb ik (in overleg met waypoint) besloten de extra code te gebruiken die je bij City select krijgt (de 2e toestel optie). Helaas zit ik nu nog steeds te wachten op aanpassing van de codes zodat ik weer een code beschikbaar heb voor een eventueel 2e toestel. Edwin 25 juli 2005 bewerkt door blazez
schatzoeker Geplaatst 26 juli 2005 Geplaatst 26 juli 2005 Hallo blazez Ik had bij het insturen van mijn 60 cs aangegeven dat ik beide codes algebruikt had. Mijn zoon heeft nl de GPSV. Deze hebben in combi gekocht met de 60 CS. Dus beide codes waren al in gebruik. Ik heb moest bij het insturen van de GPS het gele software briefje dat je bij City Select krijgt mee insturen. Daar staat je gebruikerscode op waaronder je bij Garmin bent geregistreerd. Toen de GPS 60CS terug kwam zat er een brief bij met een nieuwe code voor City Select. Deze hoef je alleen maar in te voeren via Ctrl U en dan doen de kaarten het weer. Ze hadden bij Sailtron mijn nieuwe GPS al geregistreerd bij Garmin en derhalve hoefde ik eigenlijk niets meer te doen. Ik had zo vaak gebeld waar mijn GPS bleef dat ik ook al bij mijn account bij Garmin.com had gekeken. Daar zag ik al een week voordat ik de GPS kreeg dat ik een nieuwe kreeg, wat het serie nummer van dit toestel was en wat de nieuwe activeringscode was. Trotz dat het zeer lang heeft geduurd was de procedure daarna heel erg eenvoudig.
blazez Geplaatst 26 juli 2005 Auteur Geplaatst 26 juli 2005 Hmm, dus vooraf al geregeld, ben benieuwd hoe het bij mij dan gaat. Maar weer eens een mailtje er aan wagen vrees ik
blazez Geplaatst 14 augustus 2005 Auteur Geplaatst 14 augustus 2005 Nou, voor de volledigheid dan maar. Afgelopen vrijdag heb ik de bevestiging gekregen dat nu alles in orde is. Ik heb op de garmin site gekeken en jawel. Er is nu nog maar 1 toestel geregistreerd. De hele reparatie/omruil voor de hardware & software heeft dus gelopen van 18 mei tot 12 augustus maar is nu afgehandeld. Cheers
Aanbevolen berichten