Ringeling Geplaatst 10 augustus 2005 Geplaatst 10 augustus 2005 (bewerkt) Ook met Google kun je prima controleren of een rekenformule correct is. Google.nl Vul b.v. in Google maar eens de volgende formule in: (2*3*5)/2+(3*5)+4 Google corrigeert de formule naar de juiste weergave en laat tevens de oplossing zien. Ook geeft Google dan automatisch spaties tussen de cijfers/tekens en dat verhoogt tevens de leesbaarheid van de formule. ((2 * 3 * 5) / 2) + (3 * 5) + 4 = 34 Handig toch! 10 augustus 2005 bewerkt door hiker
Nickx Geplaatst 10 augustus 2005 Geplaatst 10 augustus 2005 Ook met Google kun je prima controleren of een rekenformule correct is. Google.nl Vul b.v. in Google maar eens de volgende formule in: (2*3*5)/2+(3*5)+4 Google corrigeert de formule naar de juiste weergave en laat tevens de oplossing zien. Handig toch! <{POST_SNAPBACK}> Geinig....weer wat geleerd...zal er een stuk duidelijker op kunnen worden als de formules worden gecontroleerd op deze wijze (redlijk uniform) Nickx
debendevanvier Geplaatst 10 augustus 2005 Geplaatst 10 augustus 2005 Ik vind een berekening op zijn tijd best wel leuk. Hebben daarom standaard een rekenmachine bij ons. Vooral onze junior is er helemaal gek van. <{POST_SNAPBACK}> hmm elke 06 telefoon is een rekenmachine,dus dat schilt weer met tillen van apperaten! maar waarom te moeilijke sommen of verstop plekken*je wilt toch dat hij gevonden wordt* bij sommige denken wij wel eens dat de maker juist wilt dat je hem niet vindt*zeer vervelend* jolanda
Twinlife Geplaatst 10 augustus 2005 Geplaatst 10 augustus 2005 [maar waarom te moeilijke sommen of verstop plekken*je wilt toch dat hij gevonden wordt* bij sommige denken wij wel eens dat de maker juist wilt dat je hem niet vindt*zeer vervelend* <{POST_SNAPBACK}> Direct mee eens, ben niet zo'n puzzelaar draai ze wel uit wil er nog wel eens eentje oplossen soms met wat hulp maar de (moeilijke)puzzelcache's hoeven van mij niet. Maar das op persoonlijke titel. Gr Twinlife
Reintje de Vos † Geplaatst 10 augustus 2005 Geplaatst 10 augustus 2005 Persoonlijk vind ik het prettig als er kwistig met haakjes wordt gewerkt. Dat geeft namelijk vertrouwen dat de cache legger weet waar hij het over heeft. Ik vind het reuze irritant als ik meerdere mogelijkheden moet gaan proberen omdat ik het sterke vermoeden heb dat de som niet klopt. Ik deel de mening van een ieder die aangeeft dat je niet nodeloos moeilijk moet gaan zitten doen met berekeningen als dat niets toevoegt aan de cache. (Voor het ophalen van je gonio: Probeer deze eens.)
GeoGerard Geplaatst 11 augustus 2005 Geplaatst 11 augustus 2005 Persoonlijk vind ik het prettig als er kwistig met haakjes wordt gewerkt. Dat geeft namelijk vertrouwen dat de cache legger weet waar hij het over heeft.Ik vind het reuze irritant als ik meerdere mogelijkheden moet gaan proberen omdat ik het sterke vermoeden heb dat de som niet klopt. Ik deel de mening van een ieder die aangeeft dat je niet nodeloos moeilijk moet gaan zitten doen met berekeningen als dat niets toevoegt aan de cache. (Voor het ophalen van je gonio: Probeer deze eens.) <{POST_SNAPBACK}> Dit is zeker om de boswachter bij de cache weg te houden. Weer een truuk geleerd.
Aanbevolen berichten