Spring naar bijdragen

Coordinaten instellen van de GPS; Het klopt niet.


kipchen

Aanbevolen berichten

hallo, ik ben nog maar net begonnen met het cachen en het bevalt me goed.Heb gisteren de eerste cache gevonden! :thumbdown: Vandaag weer gewandeld, maar er is iets vreemd bij het invoeren van de getallen bij de E 006 graden.

Bijv: ik moest intoetsen: 006.51.941 en dan blijkt dat ik de negen niet kan invoeren. Ik kan alleen maar getallen van 0 tot 5 invoeren. Wie helpt? B)

 

Ach sorry ik typte Maggelan, maar het is natuurlijk magellan! :D

bewerkt door kipchen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Kipchen.

 

Ik herken je probleem, ik heb zelf ook nog maar een paar weken de magellan explorist, en was daar ook een beetje mee aan het stoeien, toen kreeg ik het zelfde als wat jij nu hebt.

Ik denk dat je bij voorkeuren, de instellingen na moet checken, de coordinaten sys, moet staan op Lat/lon, (enter) deg/min/mmm. Als het goed is moet het dan weer goed komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kipchen.

 

Ik herken je probleem, ik heb zelf ook nog maar een paar weken de magellan explorist, en was daar ook een beetje mee aan het stoeien, toen kreeg ik het zelfde als wat jij nu hebt.

Ik denk dat je bij voorkeuren, de instellingen na moet checken, de coordinaten sys, moet staan op Lat/lon, (enter) deg/min/mmm. Als het goed is moet het dan weer goed komen.

 

 

 

He dank je Elisa dat is het.....snel gevonden dus. Nu kunnen we pas echt goed aan de slag. Ben jij ook al zo verslaafd?

Erg he? Ik las inderdaad dat je flink wat hulp gekregen hebt op dit forum. Maar ik haalde dit onderdeeltje dat voor mij ook belangrijk was niet meteen uit.

Nu heb ik het wel. Hardstikke bedankt!

:thumbdown:

 

 

 

Ja ik heb de coordinaten ingevuld en nu bleek de route die we vandaag hebben gelopen ineens heel logisch inelkaar te zitten. Nogmaals bedankt en morgen gaan we weer. Doei B)

bewerkt door kipchen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat ik je heb kunnen helpen, ik heb zelf inderdaad ook heel veel hulp gehad, en met goed reslutaat B) . zo zie je maar weer, samen sta je sterk :thumbdown:

Morgen ga ik met mijn zus op pad, en maandag met mijn dochter, ik heb er zin in!!!

Veel plezier morgen!! :D

bewerkt door elisa1955
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elisa, Newbie af?  :D

 

Dat is de kracht van het forum, grrrr.

 

 

Jij ook veel plezier Elisa. Heb vandaag de cache niet gevonden. Maar moet er wel heel dicht bij zijn geweest. Had de hint wel, maar kon vervolgens de tussencache niet vinden. Jammer!! Volgende keer meer geluk. :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had van iemand de tip gekregen om met single cache te beginnen.

Vond het een goede tip, heb nu vandaag mijn tweede cache gevonden.

 

Kipchen, houd in elk geval moed, het gaat je vast een keer lukken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Dank je "de Roode Lantaarn", ik vond het ook leuk, nu kon ik eens een ander helpen. :kissie:

 

Dat is dan ook het leuke.. Iedereen is als newbie begonnen. En zelfs als ervaren cacher kun je dat newbie-gevoel weer even terugkrijgen als je een nieuwe gps koopt met nog meer mogelijkheden. Heb ik deze week gedaan en weer leuk opnieuw leren ontdekken wat dat apparaat allemaal kan.. :lol:

 

Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...