Spring naar bijdragen

Cache pagina


nl1ede

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag omtrend deze regel "15 user(s) watching this cache." wat op mijn eigen Cache pagina staat. Wie zijn dat dan en wat moet ik met die informatie? Graag zou ik willen dat je als eigenaar van de Cachepagina zou kunnen zien wie dat zijn.

Deels nieuwsgierigheid en ook weten wie er nog meer behalve geocachers naar onze pagina's kijken. ;)

 

Groeten van Erik Team NL1EDE

bewerkt door nl1ede
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit zijn dan ook over het algemeen cachers die jouw route hebben gelopen of nog wille lopen in de nabije toekomst. Zij krijgen dan een mail wanneer iemand logt op jouw cachepagina. Dat is best grappig om te zien wat anderen vinden over de cache die je bijvoorbeeld zelf recent hebt gelopen.

Met GSAK gaat dit eenvoudiger maar niet iedereen gebruikt dat.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat we het niet kunnen zien, helaas pindakaas.  :yes:

Klopt. De KralenCache wordt al bijna een jaar gevolgd door ruim 50 cachers. Ik zou ook wel eens willen weten wie dat zijn. Er moeten een aantal diehards tussen zitten ;)

 

 

Het kan ook weer doorschieten hoor. Ik heb bijna 500 caches in de watchlist. Schijnbaar ben ik gek op het ontvangen van emailtjes..... Het zijn er gemiddeld wel om en nabij de 100 op en dag.

Gelukkig gaan ze allemaal naar Gmail.

 

Voor mij zijn het allemaal caches die ik nog wil doen of die ik interessant vind om te volgen.

Bij mij zijn het juist nooit caches die ik al gedaan heb. Die gaan direct uit de watchlist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Bij mij zijn het juist nooit caches die ik al gedaan heb. Die gaan direct uit de watchlist.

...

 

Bij mij in het algemeen ook, maar de caches die ik mooi vond blijven erop staan. Ben toch benieuwd hoe anderen het vinden en ook is het een soort herbeleven bij de logjes en daar kan ik ook van genieten.

 

Ik heb een vraag omtrend deze regel "15 user(s) watching this cache." wat op mijn eigen Cache pagina staat. Wie zijn dat dan en wat moet ik met die informatie? Graag zou ik willen dat je als eigenaar van de Cachepagina zou kunnen zien wie dat zijn.

Deels nieuwsgierigheid en ook weten wie er nog meer behalve geocachers naar onze pagina's kijken. 

 

Groeten van Erik Team NL1EDE

 

Verder weet ik niet of je de truc door 8BG geschreven hebt gelezen, maar je kunt het altijd proberen. Dus een note schrijven met het heel vriendelijke verzoek een soort antwoordmailtje te sturen. Je note meteen weer weghalen. In principe kunnen alle watchlist-ers voor die cache dan je note lezen en reageren. Anderen zullen de note waarschijnlijk niet zien. De note verschijnt echter wel in het rijtje van de laatste 300 logs die je vanuit .nl kunt oproepen. Lijkt me niet zo erg.

 

Overigens is mijn vermoeden, dat het vooral cachers betreft uit je buurt die op de watchlist van je cache staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik stop caches die ik heb gevonden in m'n watchlist, en caches die ik binnenkort wil doen in een bookmark-list.

Ze hoeven van mij niet allemaal in de watchlist. Hit-n-Run-caches zijn niet interessant genoeg om dat allemaal te gaan lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...