Spring naar bijdragen

Wanneer verwijderen van log entries?


oller

Aanbevolen berichten

Hoe gaan jullie om met entries die hier als "found" gelogd zijn maar die niet in het logboekje van de cache zelf terug te vinden zijn?

Gelijk verwijderen of even een mailtje sturen?

Of niks aan doen, niet druk maken om 'fakers'?

 

Het is trouwens best lastig om e.e.a. te vergelijken, want namen die opgeschreven worden komen vaak niet overeen met de gebruikersnaam hier op de site...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoe gaan jullie om met entries die hier als "found" gelogd zijn maar die niet in het logboekje van de cache zelf terug te vinden zijn?

Gelijk verwijderen of even een mailtje sturen?

Of niks aan doen, niet druk maken om 'fakers'?

Ik denk dat het niet of bijna niet voor komt, maar anders: so what?

Het is trouwens best lastig om e.e.a. te vergelijken, want namen die opgeschreven worden komen vaak niet overeen met de gebruikersnaam hier op de site...

:hehe: Wij zijn ook pas omgedoopt, en de namen komen zeker  niet overeen met de log's in de cache zelf!  :laugh:  :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Gast team blokhut

Ik denk dat het, het beste is om inderdaad even te mailen naar die persoon en/of groep waarom ze niet in het boekje staan.

Dan kunnen ze het uitleggen en aantonen dat ze wel geweest zijn.

Op deze manier blijft het een eerlijke score.  :D

 

Groetjes van Team Blokhut  :laugh:  ,

Bob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt de vraag ook omdraaien. Moet je een cache altijd loggen, d.w.z. in het logboekje?

 

Als je de cache bv. hebt zien liggen, maar deze niet hebt geopend (en dus ook niet gelogd hebt), omdat er erg veel mensen in de buurt rondliepen: mag je hem dan wel loggen op geocaching.com?

 

Ik heb dit totnutoe niet gedaan, omdat ik vond dat dat niet kan. Nu ik echter al 3, 4 keer op dezelfde plek bij de zelfde cache ben geweest en het er elke keer druk was, begin ik er toch een beetje anders over te denken.

 

Nu ligt deze cache nog bij mijn werk in de buurt. Maar wat doe je als je er vele tientallen kilometers voor gereden hebt?

:D

 

 

 

Edited By Peetee on okt. 11 2002 at 13:07

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de cache bv. hebt zien liggen, maar deze niet hebt geopend (en dus ook niet gelogd hebt), omdat er erg veel mensen in de buurt rondliepen: mag je hem dan wel loggen op geocaching.com?

 

Ik heb dat een keer gehad bij een cache in Engeland. Ook niet iets waar je even voor terug gaat  :D

 

Ik heb uiteindelijk een notice aangemaakt, dat ik er geweest ben maar dat de omstandigheden zodanig waren dat ik er niet bij kon.

Telt niet mee in je 'found' teller maar de tocht ernaartoe was net zo leuk dus uiteindelijk maakte het me niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben daar heel dubbel in....als ik zelf niet in het logboek heb geschreven, log ik niet, b.v te druk met mensen of cache weg maar wel op de goede plaats geweest.

Van de ander kant staan er mensen wel op de site bij onze cache maar die staan niet in logboek, mailtje over en weer geeft vaak uitleg. Ik heb een keer iemand verwijderd. Die logde het BBQ event terwijl die er echt niet geweest was.

Wat ik overigens ook al een paar keer heb gezien is dat plaatsers hun eigen cache loggen....dat vind ik dus wel raar

 

groetjes

Marielle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het eens met MegaHeks, je moet wel loggen

in het logboek. Dan wacht je maar, of gaat later terug.

Tuurlijk niet leuk als je in de UK of VS etc. bent. Maar ja,

als je hem wel zou loggen en hij wordt daarna verstoord

door een "niet" geocacher zijn we (waarschijnlijk)

nog verder van huis. Het hoort allemaal bij de sport.

 

Ik denk dat je als geocacher ook verantwoordelijk bent

voor de cache die je wilt vinden. Je verbergt hem

tenslotte toch ook weer op de orginele manier. Dus

zorg je er ook voor dat je niet gezien wordt door "niet"

geocachers.

 

En je eigen cache loggen.......... Mmmmm, tsja, dat zegt

denkt ik wel genoeg. Je bent dan meer bezig met ranking-

lists dan het "echte" geocaching.

 

:exclamation: It's not about numbers, it's just the game we love to play.

 

ByTheWay

 

 

 

Edited By Bytheway on okt. 11 2002 at 22:22

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik overigens ook al een paar keer heb gezien is dat plaatsers hun eigen cache loggen....dat vind ik dus wel raar

Tja, dat vind ik ook wat vreemd ...  ???

 

Maar aan de andere kant: iedereen moet zelf maar uitmaken hoe hij/zij het geocachen wil beoefenen en wat er wel of niet meetelt. Het is per slot van rekening niet zo dat je met jouw interpretatie van de regels anderen zou kunnen benadelen. Hooguit krijg je te maken met het feit dat je, bij het aantal gevonden caches, appels met peren gaat vergelijken.  :0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het eens met MegaHeks, je moet wel loggen

in het logboek. Dan wacht je maar, of gaat later terug. 

Tuurlijk niet leuk als je in de UK of VS etc. bent. Maar ja, 

als je hem wel zou loggen en hij wordt daarna verstoord 

door een "niet" geocacher zijn we (waarschijnlijk) 

nog verder van huis. Het hoort allemaal bij de sport.

 

Ook helemaal mee eens. Stel je eens voor, ben je lid van een visvereniging en zie je tijdens een wedstrijd een verschrikkelijke homp vis voorbij zwemmen. Ok, hij sabbelt dan ook nog een keer verschikkelijk aan je deegje.......... Dan zeg je toch ook niet dat je hem gevangen hebt? Ik vind dat een beetje opgeschoten jongenspraat. Van ik heb eheh..........

Loggen op het net wanneer je ook hebt gelogd in het boekje. Anders niet! Althans, dat is mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 115-1015176319

Ik zie dat er ook mensen zijn die een event loggen dat nog moet komen  :laugh:  Meestal zijn het dan "Notes".  Ook zie je mensen die "netjes" schrijven dat ze 'm niet gevonden hebben maar toch gelogd staan als "found"  Typisch gevalletje van verkeerde "knopje" dus.   :sleeping:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...