Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik benbenieuwd hoe je een Hitchhiker maakt en hoe je die op de site moet zetten en meer van dat soort dingen.

En mag het wel? Ik zou graag meer willen weten.

Greetz Masterchef

Geplaatst

Een HH is in feite een locationless cache. Volgens mij worden die niet meer geapproved door gc.com.

Gr.M.

Geplaatst

Het mag niet meer. :yes:

De enige manier is dat je een normale cache aan meld.

En deze vervolgens na een paar maanden omzet naar een hitchhiker.

Maar dat moet je niet willen doen. :blush:

Geplaatst
Het mag niet meer. :(

De enige manier is dat je een normale cache aan meld.

En deze vervolgens na een paar maanden omzet naar een hitchhiker.

Maar dat moet je niet willen doen. ;)

Inderdaad dat moet je niet willen doen lijkt me...

Het omzetten van een cache zal dan toch via een approver moeten verlopen.

Voor de hitch hiker is de travlebug een goed alternatief, deze is traceerbaar via internet en via de .com site of zoek even op dit forum naar de 10000 andere reisdingen.

De hitch hiker is de voorloper van de TB en veel ouder maar de TB heeft deze nu opgevolgd.

Geplaatst

Afgelopen zaterdag vond ik een HH, die als Mystery cache aangemeld stond. Leuk om op die manier een cache extra te kunnen loggen, maar toch had ik er een vreemd gevoel bij: toch een 'gevonden' cache extra in de statistieken, terwijl ik geen cache gevonden had!

Geplaatst

Een HH is een poor mans TB. Ik ben ook begonnen met twee HH's, tegenwoordig doe ik het gewoon met TB's.

Geplaatst

Wat mij zou interesseren is hoe je ervan af komt. De cache Noord-Texel (GC9437) wordt al maanden bewoond door een Hitchhiker: GCGPA6. Helaas schijnt deze vogel al tijden gevlogen en niet meer traceerbaar. Op de kaart zie je alleen de hitchhiker nog staan, de Noord-Texel cache ligt eronder. Lijkt me niet zo leuk voor de maker van de laatste...

Groet,

J.

Geplaatst

Ten noorden van Den Bosch staat er ook zo eentje: is al zo'n 2 jaar niks mee gebeurd, maar prijkt nog steeds op het kaartje. Worden die niet gearchiveerd als ze zo lang inaktief schijnen te zijn?

Geplaatst
Team Firefox Geplaatst op Vandaag, 08:25

Ten noorden van Den Bosch staat er ook zo eentje: is al zo'n 2 jaar niks mee gebeurd, maar prijkt nog steeds op het kaartje. Worden die niet gearchiveerd als ze zo lang inaktief schijnen te zijn?

j-roon Geplaatst op Vandaag, 07:57

Wat mij zou interesseren is hoe je ervan af komt. De cache Noord-Texel (GC9437) wordt al maanden bewoond door een Hitchhiker: GCGPA6. Helaas schijnt deze vogel al tijden gevlogen en niet meer traceerbaar. Op de kaart zie je alleen de hitchhiker nog staan, de Noord-Texel cache ligt eronder. Lijkt me niet zo leuk voor de maker van de laatste...

Groet,

J.

Als cacheigenaar zou ik een mailtje sturen aan de maker van de HH en aan de beheerder van de cachekaarten (Reintje?). Deze kunnen de HH op nonactief zetten of verplaatsen.

Geplaatst

Groet,

J.

Voor het Texselse probleem kan je gewoon "Team Kleijn" e838f322-d300-410f-823a-01dcfc375355.jpg meelen hij is erg aktief en zal hem zeker daar weg halen en een nieuw leven laten beginnen

Welke is het in Braboland dan?

Barny

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...