Spring naar bijdragen

Standaard templates voor logs?


Gast nibheis

Aanbevolen berichten

Weet iemand of er ergens standaard logboeken/lijsten voor in je cache te vinden zijn? (In pdf-formaat of zo?) Ik heb een boel sites over het maken van caches bekeken, maar nergens een standaard lijst of iets dergelijks gezien.

 

Alvast bedankt,

N

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Weet iemand of er ergens standaard logboeken/lijsten voor in je cache te vinden zijn? (In pdf-formaat of zo?) Ik heb een boel sites over het maken van caches bekeken, maar nergens een standaard lijst of iets dergelijks gezien.

 

Alvast bedankt,

N

Misschien een domme vraag, ik cache nog niet zo lang, wat is een standaard logboek/lijst??

 

Ik dacht dat er een boekje in een cache zat waarop je een stukje kunt invullen en eventueel een sticker kunt plakken?

 

Er zijn van die watervaste boekjes voor te koop bij Lupardi

 

logboek.jpg 12,50 euri

 

 

minilogboek.jpg 4,5 euri en 5x8 cm groot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een domme vraag, ik cache nog niet zo lang, wat is een standaard logboek/lijst??

 

Ik dacht dat er een boekje in een cache zat waarop je een stukje kunt invullen en eventueel een sticker kunt plakken?

 

Nee, geen stomme vraag, maar ik geloof (correct me if I'm wrong) dat die boekjes bedoeld zijn om je eigen finds in te loggen.

 

De logs die ik zoek zijn logvellen op A4-formaat (of - voor microcaches - inderdaad van die PDF-files zoals vermeld in de antwoorden van Kapitein Haak en Team Firefox, waarvoor bedankt!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, geen stomme vraag, maar ik geloof (correct me if I'm wrong) dat die boekjes bedoeld zijn om je eigen finds in te loggen.

 

Volgens mij (en ik cache ook nog niet lang) zijn die boekjes er om in je eigen cache te doen, zodat er een net boekje van goede kwaliteit in je cache ligt. Als het niet zo is dan doen heel vell cachers het verkeerd :cry: .

 

Mijn eigen logs hou ik bij bij geocaching.nl. ik draai mijn log uit en doe ze in een map en klaar is Kees (naam naar keus).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, geen stomme vraag, maar ik geloof (correct me if I'm wrong) dat die boekjes bedoeld zijn om je eigen finds in te loggen.

Volgens mij (en ik cache ook nog niet lang) zijn die boekjes er om in je eigen cache te doen, zodat er een net boekje van goede kwaliteit in je cache ligt. Als het niet zo is dan doen heel vell cachers het verkeerd :beerchug: .

Yep, de vinders kunnen zo in jouw boekje hun cache cache loggen. Dus hetzelfde principe als de vellen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...