Spring naar bijdragen

Achteraf CS kopen?


Ferry

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb ca een jaar geleden een LegendC in Portugal gekocht. Ik heb er toen geen CitySelect software bijgekocht omdat ik dat teveel geld in een keer vond. (Ik weet dat alles in een keer kopen altijd voordeliger is, maar ooit is je geld op..)

 

Heeft iemand dit ook zo gedaan en later toch nog ergens CitySelect kunnen kopen? Waar kan ik CS kopen? Bij navcity.co.uk zie ik wel een unlock code staan, maar daar heb ik de software dan nog niet mee.

 

Groeten,

Ferry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Die van Correct leek wel errug interressant, maar door na te bellen geleerd dat het hier ook slechts om een code gaat, die ook nog eens alleen geschikt is voor de GSP-V.

Bij gps.nl zie ik alleen updates staan.

 

Groeten,

Ferry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Of check hier, als je toch al met Portugal gewerkt heb. Goedkoper heb ik nog niet gevonden (zelfs niet op eBay).

 

Voor ik het vergeet: gegroet allen, ik ben nieuw hier en heb eigenlijk zelfs nog geen GPS, maar ben wel aan het sparen voor een GPSMAP60 CS.

bewerkt door Larsie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of check hier, als je toch al met Portugal gewerkt heb. Goedkoper heb ik nog niet gevonden (zelfs niet op eBay).

 

Voor ik het vergeet: gegroet allen, ik ben nieuw hier en heb eigenlijk zelfs nog geen GPS, maar ben wel aan het sparen voor een GPSMAP60 CS.

Pas op, kontroleer wel even of dit pakket niet alleen in kombinatie met een gps verkocht wordt!

Daarom heb ik een Quest gekocht, want die komt inklusief Cityselect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pas op, kontroleer wel even of dit pakket niet alleen in kombinatie met een gps verkocht wordt!

Daarom heb ik een Quest gekocht, want die komt inklusief Cityselect.

 

Deze aanbieding is apart. Op dezelfde site verkopen ze ook de bundel, die nog net iets voordeliger uitkomt. Heb elders op o.a. dit forum al goede reacties gelezen over deze shop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...