Ferry Geplaatst 20 maart 2005 Geplaatst 20 maart 2005 Hallo, Ik heb ca een jaar geleden een LegendC in Portugal gekocht. Ik heb er toen geen CitySelect software bijgekocht omdat ik dat teveel geld in een keer vond. (Ik weet dat alles in een keer kopen altijd voordeliger is, maar ooit is je geld op..) Heeft iemand dit ook zo gedaan en later toch nog ergens CitySelect kunnen kopen? Waar kan ik CS kopen? Bij navcity.co.uk zie ik wel een unlock code staan, maar daar heb ik de software dan nog niet mee. Groeten, Ferry
Crow & Éowyn Geplaatst 20 maart 2005 Geplaatst 20 maart 2005 (bewerkt) misschien kan je hier wat mee. Of probeer via de GPS shop eens. 20 maart 2005 bewerkt door The Crow 666
Ferry Geplaatst 21 maart 2005 Auteur Geplaatst 21 maart 2005 Die van Correct leek wel errug interressant, maar door na te bellen geleerd dat het hier ook slechts om een code gaat, die ook nog eens alleen geschikt is voor de GSP-V. Bij gps.nl zie ik alleen updates staan. Groeten, Ferry
dmace Geplaatst 21 maart 2005 Geplaatst 21 maart 2005 Ik begrijp dat je graag in een winkel wil kopen, maar je kunt natuurlijk ook ff op Ebay kijken.
Ferry Geplaatst 25 maart 2005 Auteur Geplaatst 25 maart 2005 Zie ook dit draadje van geocaching.be: http://www.geocache.be/forum_nl/index.php?showtopic=1487
Gast Larsie Geplaatst 23 april 2005 Geplaatst 23 april 2005 (bewerkt) Of check hier, als je toch al met Portugal gewerkt heb. Goedkoper heb ik nog niet gevonden (zelfs niet op eBay). Voor ik het vergeet: gegroet allen, ik ben nieuw hier en heb eigenlijk zelfs nog geen GPS, maar ben wel aan het sparen voor een GPSMAP60 CS. 23 april 2005 bewerkt door Larsie
JandeBeHanger Geplaatst 23 april 2005 Geplaatst 23 april 2005 Of check hier, als je toch al met Portugal gewerkt heb. Goedkoper heb ik nog niet gevonden (zelfs niet op eBay). Voor ik het vergeet: gegroet allen, ik ben nieuw hier en heb eigenlijk zelfs nog geen GPS, maar ben wel aan het sparen voor een GPSMAP60 CS. <{POST_SNAPBACK}> Pas op, kontroleer wel even of dit pakket niet alleen in kombinatie met een gps verkocht wordt!Daarom heb ik een Quest gekocht, want die komt inklusief Cityselect.
Gast Larsie Geplaatst 23 april 2005 Geplaatst 23 april 2005 Pas op, kontroleer wel even of dit pakket niet alleen in kombinatie met een gps verkocht wordt!Daarom heb ik een Quest gekocht, want die komt inklusief Cityselect. Deze aanbieding is apart. Op dezelfde site verkopen ze ook de bundel, die nog net iets voordeliger uitkomt. Heb elders op o.a. dit forum al goede reacties gelezen over deze shop.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden