de Roode Lantaarn Geplaatst 8 maart 2005 Geplaatst 8 maart 2005 Kijk die Roode Lantaarn gaat er helemaal vanuit dat ik goede bedoelingen heb. ik ben dan ook een hele lieve jongen natuurlijk. Maar ik zag al dat het je gelukt is en gewoon het gifje van .BE gebruikt. Proficiat en beterschap
Gast Nils Geplaatst 8 maart 2005 Geplaatst 8 maart 2005 Hallo vlinders, Hier is een 64x64 versie van jouw avatar, die ziet er net iets beter uit dan telkens een te groot plaatje realtime moeten verkleinen. Als je deze even overneemt en hier upload, dan hoef je niet steeds uit belgie te importeren.. is ook beter voor de handelsbalans.
de Roode Lantaarn Geplaatst 8 maart 2005 Geplaatst 8 maart 2005 We hebben toch open grenzen? Maar vertel ook eens met welk progje je anigifs kunt verkleinen/vergroten. Ben vanmiddag zelf ook wezen puzzelen maar noch niet veel verder gekomen.
de vlinders Geplaatst 8 maart 2005 Auteur Geplaatst 8 maart 2005 Kijk die Roode Lantaarn gaat er helemaal vanuit dat ik goede bedoelingen heb. ik ben dan ook een hele lieve jongen natuurlijk. Maar ik zag al dat het je gelukt is en gewoon het gifje van .BE gebruikt. <{POST_SNAPBACK}> Je bent een hele lieve jongen Hallo vlinders, Hier is een 64x64 versie van jouw avatar, die ziet er net iets beter uit dan telkens een te groot plaatje realtime moeten verkleinen. Als je deze even overneemt en hier upload, dan hoef je niet steeds uit belgie te importeren.. is ook beter voor de handelsbalans. <{POST_SNAPBACK}> Nils: je bent fantastisch! Ik moet eerlijk bekennen dat ik er vanmiddag niet meer naar gekeken heb. Ik heb lekker op de bank een dutje gedaan en zit nu mijn e-mail te bekijken en een beetje op het forum rond te neuzen met rode wangetjes van de koorts. We hebben toch open grenzen? Maar vertel ook eens met welk progje je anigifs kunt verkleinen/vergroten. Ben vanmiddag zelf ook wezen puzzelen maar noch niet veel verder gekomen. <{POST_SNAPBACK}> Ook ik zou dit graag willen weten. Ik vind de hulp heel fijn maar ben ook een beetje van de eigenwijze. Ik wil graag alles zelf kunnen.
Team Firefox Geplaatst 8 maart 2005 Geplaatst 8 maart 2005 Probeer het eens met Irfanview =freeware!). Daar kan je afbeeldingen mee verkleinen en weer opslaan. Deze verkleining op je eigen site of ergens op gratis webspace opslaan en het zou moeten lukken!
Kruimeldief Geplaatst 8 maart 2005 Geplaatst 8 maart 2005 Probeer het eens met Irfanview =freeware!). Daar kan je afbeeldingen mee verkleinen en weer opslaan. Deze verkleining op je eigen site of ergens op gratis webspace opslaan en het zou moeten lukken! <{POST_SNAPBACK}> Irfanview, en tegenwoordig ieder beeldbewerkingsprogrammatjes, ook de gratis soorten, kunnen plaatjes verkleinen dmv de scale optie. Maar.....helaas, dat was hier het probleem niet. Een animated gif verkleinen kan ook Irfanview niet En een bewegende avatar is een animated gif.
De Roode Loper Geplaatst 8 maart 2005 Geplaatst 8 maart 2005 Ik wil een muisaanwijzer (bijvoorbeeld de zandloper) als gifje hebben. De muisaanwijzer is een ani bestandje en ik moet hem dus als gif bestandje hebben. Wie heeft er een idee. Ik kon de muisaanwijzer wel in irfanview openen, maar toen hield het bij mij op (qua kennis) .
Gast Nils Geplaatst 8 maart 2005 Geplaatst 8 maart 2005 Ik heb Jasc Animation Shop 3 gebruikt, helaas is dat niet gratis beschikbaar maar daar zit gewoon een resize knop in voor animated gifs. Met Irfanview kan het alleen als je eerst met een ander programma de animatie uit elkaar haalt tot losse plaatjes, die allemaal verkleind en dan alles weer in elkaar zet.. een beetje veel werk.
Kruimeldief Geplaatst 8 maart 2005 Geplaatst 8 maart 2005 Maar vertel ook eens met welk progje je anigifs kunt verkleinen/vergroten. <{POST_SNAPBACK}> Weet je, voor de brand had ik dat software ook. Maar ja 500 gieg aan software is verloren gegaan en dit soort programma's ook. Ik gebruikte iets van Ulead Gif animator 5 van www.ulead.com Daarmee had ik toen deze avatar gemaakt: en dit ook nog met een speciale plugin: http://members.home.nl/ead/kruimeldief.swf en deze http://members.home.nl/ead/matrix.swf
Crow & Éowyn Geplaatst 8 maart 2005 Geplaatst 8 maart 2005 (bewerkt) Vind ut maar een hoop kruimels bij elkaar hoor kruimel. Ik schrok wel even zie je oppeens een zwart scherm en wat komt er levens groot ( naja scherm vullend dan ) voorbij vliegen...... pfoei niet meer posten zonder warning label hoor 8 maart 2005 bewerkt door The Crow 666
GPSiegurd Geplaatst 11 juli 2005 Geplaatst 11 juli 2005 Helluppppp!!! Ik heb een bewegende avatar gemaakt maar krijg hem niet geupload!!! Het is een swf bestand (Flash), als ik hem upload dan krijg ik de melding dat ik niet bevoegd ervoor ben Bestand is 64x64 en 23.8kb. swf zijn toegestaan volgens de instructies maar noppes!!! Wat gaat er fout Reintje??
Kruimeldief Geplaatst 11 juli 2005 Geplaatst 11 juli 2005 De reden dat het misgaat is dat SWF helaas niet ondersteund word. Wil je een bewegend avatar zul je een animated gif moeten hebben. Helaas, nogmaals. En misschien maar goed ook Ik heb toch een aantal Kruimeldief.swf(jes) klaarliggen Zelfs met geluid en daar wordt je helemaal knetter van als je op een pagina zou komen waar ik weer eens gepost heb. Kort en bondig: swf werkt niet op het foruma als avatar
GPSiegurd Geplaatst 11 juli 2005 Geplaatst 11 juli 2005 De reden dat het misgaat is dat SWF helaas niet ondersteund word. Wil je een bewegend avatar zul je een animated gif moeten hebben.Helaas, nogmaals. En misschien maar goed ook Ik heb toch een aantal Kruimeldief.swf(jes) klaarliggen Zelfs met geluid en daar wordt je helemaal knetter van als je op een pagina zou komen waar ik weer eens gepost heb. Kort en bondig: swf werkt niet op het foruma als avatar <{POST_SNAPBACK}> Dan is het misschien handig om dat weg te halen als je bij de instellingen je avatar wilt wijzigen... en als het wel mogelijk wordt er even aparte regels toevoegen zoals geen verontrustende en oorverdovende Kruimelanimaties
Kruimeldief Geplaatst 11 juli 2005 Geplaatst 11 juli 2005 Dan is het misschien handig om dat weg te halen als je bij de instellingen je avatar wilt wijzigen... en als het wel mogelijk wordt er even aparte regels toevoegen zoals geen verontrustende en oorverdovende Kruimelanimaties <{POST_SNAPBACK}> Je hebt helemaal gelijk. Bedoel dus het weghalen Ik zal het op mijn lijstje zetten van mijn forumwijzigingswensen. Ik heb er nog meer Ook ik vind het jammer hoor. Een leuk opgezette swf is weer eens wat anders. Ook zonder toeters en bellen .......
GPSiegurd Geplaatst 11 juli 2005 Geplaatst 11 juli 2005 Dan is het misschien handig om dat weg te halen als je bij de instellingen je avatar wilt wijzigen... en als het wel mogelijk wordt er even aparte regels toevoegen zoals geen verontrustende en oorverdovende Kruimelanimaties <{POST_SNAPBACK}> Je hebt helemaal gelijk. Bedoel dus het weghalen Ik zal het op mijn lijstje zetten van mijn forumwijzigingswensen. Ik heb er nog meer Ook ik vind het jammer hoor. Een leuk opgezette swf is weer eens wat anders. Ook zonder toeters en bellen ....... <{POST_SNAPBACK}> Ik werk al lang met Flash animaties en het mooie van dat soort bestandjes is dat ze heel klein blijven ondanks de hoeveelheid animaties! Datzelfde bestandje die ik gemaakt heb kan ik in gif niet gebruiken want dan is ie 100 kb!!!! We zijn wel, heb ook een PBtje naar Reintje gestuurd met dezelfde vraag!
Aanbevolen berichten