Raoul Geplaatst 2 maart 2005 Share Geplaatst 2 maart 2005 Goeiemiddag, is er misschien iemand "in the house" die mij kan vertellen waarom ik al de hele dag niet kan 'inzoomen' op de kaart van Nederland?? Alvast dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 2 maart 2005 Share Geplaatst 2 maart 2005 64 - Host not available De server is blijkbaar ingesneeuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 2 maart 2005 Share Geplaatst 2 maart 2005 Zelfde probleem hier, ik denk dat Coen de server-software aan het veranderen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raoul Geplaatst 2 maart 2005 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2005 (bewerkt) WOW!!!! Hoe bedoel je,snelle reacties.......Ik moet hier nog op enter drukken,maar de antwoorden staan al op m'n beeldscherm!!!! Bedankt........fijn om te weten dat ik niet de enige ben die niet buiten de buurt-kindertjes aan het inpeperen is!!!! 2 maart 2005 bewerkt door Raoul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 2 maart 2005 Share Geplaatst 2 maart 2005 Zelfde probleem hier, ik denk dat Coen de server-software aan het veranderen is. <{POST_SNAPBACK}> Dat had gekund. Helaas, dat is hij niet. Ook jammer is dat hij nu op het punt staat om te vertrekken. Mogelijk vanavond laat nog even een update. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 2 maart 2005 Share Geplaatst 2 maart 2005 Bij mij doet-ie het weer. Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden