Eagles Geplaatst 15 september 2002 Share Geplaatst 15 september 2002 Misschien m'n nickname en avatar veranderen in Wile E Coyote. Lijkt me niet verstandig... Je weet toch hoe het steeds afloopt met die coyote als hij in de achtervolging zit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
prettig-ontspoorde-gps-juf Geplaatst 15 september 2002 Share Geplaatst 15 september 2002 Heeft die coyote nou de roadrunners al opgegeten? :butbut: :butbut: :butbut: Ik zie de avatars van miepmiep...zoefff niet meer! En hun logje van vandaag ook nog niet net. Edited By prettig-ontspoorde-gps-juf-mijk on sept. 15 2002 at 23:34 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 23 november 2002 Share Geplaatst 23 november 2002 (die benieuwd is hoe lang het duurt voor de volgende deze magische grens passeert GR1 heeft er ook 200, gefeliciteerd GR1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 november 2002 Share Geplaatst 23 november 2002 Van hieruit ook: Proficiat! Knappe prestatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 23 november 2002 Share Geplaatst 23 november 2002 Oeps...dat is niet netjes van mij...Teco heeft er ook over de 200 Jij ook gefeliciteerd Teco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gr1 Geplaatst 23 november 2002 Share Geplaatst 23 november 2002 Dankdank voor alle reacties. Laten we hopen dat de toekomst nog vele mooie caches brengt, onder meer in Zuidoost-Brabant en Friesland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden