Spring naar bijdragen

software tomtom navigator


Gast russia

Aanbevolen berichten

Hallie hallo ,

 

 

Ik was benieuwd, zou je software voor de tomtom navigator ook op de totom go kunnen zetten omdat je met het zelfde systeem te maken hebt. Is dat mogelijk denken jullie.

 

Het gaat dus om de uitbrijdingen mappen van west europa enz enz.....

 

Ik heb nu de mappen van west europa voor de navigator.

 

 

 

grt

 

Russia

bewerkt door russia
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Volgens mij wel.

De kaarten van TomTom Navigator 3 en TomTom Mobile zijn ook onderling uit wisselbaar.

Gewoon proberen zou ik zeggen.

Kopieer een folder "xxxxxxxx Navigator Map" naar de SD kaart van je TomTom GO en kijk of dat je deze kaart kan kiezen.

 

Ik heb het geprobeert maar hij zegt dat er geen kaarten te vinden zijn.. weet iemand nog een oplossing omdat ik te maken heb met 00 bestanden van de navigator... De tom tom go heeft DAT bestanden...

 

 

grt

russia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

omdat ik te maken heb met  00 bestanden van de navigator... De tom tom go heeft DAT bestanden...

 

Hmmm Navigator heeft ook .dat bestanden. Als ze 00 ziin, zijn ze gewoon niet geïnstalleerd.

 

Misschien dat Navigator toch anders is dan GO. Volgens mij zitten ze in de GO op versie 4 en daar heeft navigator geen kaas van gegeten.

 

Bij mijn weten zijn er hier op het forum geen GOers. Wat zei men op de site van TomTom?

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

omdat ik te maken heb met  00 bestanden van de navigator... De tom tom go heeft DAT bestanden...

 

Hmmm Navigator heeft ook .dat bestanden. Als ze 00 ziin, zijn ze gewoon niet geïnstalleerd.

 

Misschien dat Navigator toch anders is dan GO. Volgens mij zitten ze in de GO op versie 4 en daar heeft navigator geen kaas van gegeten.

 

Bij mijn weten zijn er hier op het forum geen GOers. Wat zei men op de site van TomTom?

 

Die waren heel onduidelijk er over... de persoon in kwestie die ik hadgesproken zij dat het wel zou moeten gaan...... maar goed duidelijk was hij niet......

 

En als ik de twee systemen naast elkaar zet moet het ook wel gaan zelfde patroon alleen ik zit met de 00 bestanden hij get ook aan dat de 00= eendat bestand....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De TomTom Navigator installatie software opstarten, en kiezen voor het installeren van de kaarten op SD kaart.

Dan krijg je vanzelf de benodigde .dat bestanden op je SD kaart.

Dat was mijn volgende stap geweest :o Klopt. gewoon installeren op een geheugenkaart of gewoon op de HD en dan de kaarten overbrengen op een kaartje voor de GO.

De geïnstalleerde kaarten voor de navigator hebben geen 000 meer als extentie :cry:

 

Ik las dat je schreef dat de kaarten van Navigator ook op mobile willen. Ik ga er vanuit dat de GO ook de mobile software gebruikt omdat de GO in softwareversie 4.nogwat zit en Navigator is nog niet verder dan 3.07. Volgens mij zit mobile namelijk ook in de 4.nogwat versie, alhoewel ze binnekort ook over gaan op de vernieuwde 5. versie. Maar dat wist je al heb ik "ergens" gelezen ;)

 

[offtopicmode]

 

Ben benieuwd naar die nieuwe BT GPS die 20 Sattelieten tegelijk kan ontvangen.... en een superontvangst schijnt te hebben.

 

[[ontopicmode]

 

A candle loses nothing by lighting another candle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De TomTom Navigator installatie software opstarten, en kiezen voor het installeren van de kaarten op SD kaart.

Dan krijg je vanzelf de benodigde .dat bestanden op je SD kaart.

 

Als ik setuop opstart krijg ik dit bericht your pc does not support the device for wich there are applications in this package dus help help help

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik  setuop opstart krijg ik dit bericht  your pc does not support  the device for  wich there are applications in this package dus help help help

 

Tja, als je geen PocketPC of een Smartphone hebt zal je ook wel geen ActiveSync op je PC hebben staan.

Best kans dat je dan zo'n melding krijgt.

ActiveSync is BTW wel te downloaden bij Microsoft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik  setuop opstart krijg ik dit bericht  your pc does not support  the device for  wich there are applications in this package dus help help help

 

Tja, als je geen PocketPC of een Smartphone hebt zal je ook wel geen ActiveSync op je PC hebben staan.

Best kans dat je dan zo'n melding krijgt.

ActiveSync is BTW wel te downloaden bij Microsoft.

 

 

Jongens het werkt tomtom go herkent de kaarten van de navigator!!!! Je hebt alleen gelijk dat je met de activatie zit in het mid bestandje... Wie kan me verder helpen............ ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens het werkt tomtom go herkent de kaarten van de navigator!!!! Je hebt alleen gelijk dat je met de activatie zit in het mid bestandje... Wie kan me verder helpen............ ;)

Valt dit niet onder oneigenlijk gebruik, en dus wettelijk niet toegestaan? Ik weet het niet hoor, ik heb zo'n ding niet.

 

 

Nee hoor vooral niet als je zelf een tom tom go hebt .......... maar alleen de verkeerde software van iemand hebt gekregen voor je verjaardag......

Dus ik was benieuwd of het wel kan ................... hij herkent het dus maar zit met de mid file

 

grt

russia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor vooral niet als je zelf een tom tom go hebt ..........  maar alleen de verkeerde software van iemand hebt gekregen voor je verjaardag......

Dus ik was benieuwd of het wel kan ................... hij herkent het dus maar zit met de mid file

Nou, dan ben je denk ik niet erg handig bezig. Als ik iets krijg voor mijn verjaardag waar ik eigenlijk niet zo veel mee kan, dan vraag ik of ik het mag ruilen.

 

Overigens, je zou met je vraag beter kunnen bellen met de support-afdeling van TomTom; en waarom niet? Je hebt toch originele producten? Dit forum zit niet zo in die tak van navigatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...