Spring naar bijdragen
  • 0

laden van maps in gps

Vraag

Geplaatst

Vanochtend even de update cityselect v7.0 geinstalleerd en vol goede hoop mijn 60cs weer voorzien van de maps mbt het grootste deel van Nederland (ca. 50mb)

Proces van in indexeren verliep zonder problemen evenals het wissen van de maps in mijn gps. Tijdens het oversturen van de nieuwe maps naar de gps ging het na 80% mis. Ik heb het een paar keer herhaald en ook heb ik de update tbv de 60cs zelf gecontroleerd, maar ik bleek de laatste te hebben (v 3.5).

Voor die tijd ging het overzetten van de maps altijd zonder problemen. Enig idee waar ik het moet zoeken? :thumbup:

groet,

Peiling&Co

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst (bewerkt)

Ik lees niet dat je nieuwe unlockcodes hebt aangevraagd en geïnstalleerd, maar ik neem aan dat je dat gedaan hebt.

Ook vertel je niet of er een foutmelding kwam en zo ja, welke ...

Kun je iets duidelijker zijn? Misschien Mapsource eens updaten? Momenteel versie 6.5, gratis op te halen vanaf de website van Garmin. Of ook CS 7 eens opnieuw op je pc installeren?

bewerkt door Peetee
  • 0
Geplaatst

Ik heb de 60C met firmware 3.5.

Bij mij ging het uploaden van kaarten van CitySelect 7 sonder problemen. Ik heb wel de nieuwste versie va MapSource bij Garmin opgehaald.

• 0
Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties. :D

Na resetten van de 60CS, via het menu, is het laden van ca. 50Mb aan software uiteindelijk wel gelukt. Het installeren op de PC en het unlocken van de nieuwe versie 7 was zonder problemen verlopen. Ik zal het de komende tijd even in de gaten houden. Ook zal ik de software van de GPS upgraden naar 3.61. Wel typisch dat het openingsmenu van CS, waarbij ook een menu keuze voorhanden is om de firmware te upgraden, deze de nieuwe versie niet heeft opgemerkt.

Enfin, ik kan tenminste weer de weg op........

groet,

Peiling&Co :eek:

• 0
Geplaatst
Bedankt voor jullie reacties. B)

Na resetten van de 60CS, via het menu, is het laden van ca. 50Mb aan software uiteindelijk wel gelukt. Het installeren op de PC en het unlocken van de nieuwe versie 7 was zonder problemen verlopen. Ik zal het de komende tijd even in de gaten houden. Ook zal ik de software van de GPS upgraden naar 3.61. Wel typisch dat het openingsmenu van CS, waarbij ook een menu keuze voorhanden is om de  firmware te upgraden, deze de nieuwe versie niet heeft opgemerkt.

Enfin, ik kan tenminste weer de weg op........

groet,

Peiling&Co :yes:

Van de week ging het weer op eens mis bij het laden van ca. 50Mb aan kaarten uit mapsource. Na ca. 80 % trad er een communicatiefout op met het verzoek om het apparaat opnieuw op te starten. Inmiddels werk ik met versie 4.0 van de firmware en versie 6.8 van mapsource.

Na wat experimenteren is gebleken dat als ik slechts 40Mb aan kaarten ga overzetten het probleem niet optreedt.

Ook heb ik een harde reset uitgevoerd.

Wie kan dit verklaren en wie weet raad? :yes:

Groet,

Peiling&Co

• 0
Geplaatst

Op een of andere manier hebben computers wat vrij geheugen nodig om goed te kunnen werken. Ik laad ook nooit meer dan 40 mb naar mijn 60C.

Heb je met je pc thuis ook niet een groot werk geheugen Als je dit kleiner maakt krijgt deze het ook moeilijker.

Groet Piet

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...