Spring naar bijdragen

Garmin gps 60 cs verstandig


schokland

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik ga een Garmin gps 60 cs kopen , is het verstandig om deze te gebruiken voor geocaching ? :cry:

Hmmmm.....verstandig???? NEEE....je loopt dan namelijk toch wel een groot risico!!!!

Voor je het weet verdrink je in de mogelijkheden van de 60cs,en door de geocaching functie loop je een levensgroot risico om verslaafd te raken!!!!(aan het geocachen)

Tel daar de slapeloze nachten bij op die je hebt,omdat je alleen nog maar kan denken aan wat je de volgende ochtend weer allemaal gaat doen met je GPS.....

Nee,ik denk niet dat het verstandig is..........maar ja......maak jou dat maar eens wijs!!!!

Groeten van Raoul.. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm.....verstandig???? NEEE....je loopt dan namelijk toch wel een groot risico!!!!

Voor je het weet verdrink je in de mogelijkheden van de 60cs,en door de geocaching functie loop je een levensgroot risico om verslaafd te raken!!!!(aan het geocachen)

Tel daar de slapeloze nachten bij op die je hebt,omdat je alleen nog maar kan denken aan wat je de volgende ochtend weer allemaal gaat doen met je GPS.....

Nee,ik denk niet dat het verstandig is..........maar ja......maak jou dat maar eens wijs!!!!

Groeten van Raoul.. :yes:

 

Nou zeg dat had ik ook toen ik mijn legend kocht...... :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...