Spring naar bijdragen

Coordinaten in Map Quest; Krijg steeds foutmelding


the 3 degrees

Aanbevolen berichten

Hallo forumlezers,

 

Het zal wel weer een ongelooflijke newbie vraag zijn maar: :thumbup:

Als ik Map Quest gebruik n.a.v. een cache is er ook een optie om een nieuwe kaart te maken met lat/lon coordinaten. Als ik die dan invoer geeft M.Q. steeds aan dat ik iets verkeerd doe (seconden mogen tussen 0 en 60 zitten o.i.d.) ;) Wat doe ik fout en hoe moet het anders?

 

Groetjes the 3 degrees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ik het goed begrijp voer jij als volgt in; 51°XX.XXX 005° XX.XXX

 

Als je nu de laatste 3 cijfers van het noord en van het oost deelt door 100 en dan maal 6, en deze dan in voert dan kom je er wel.

 

Dan krijg je dit, 51°xx.xx 005°xx.xx

 

Er zal wel een andere manier voor zijn, maar deze werkt voor mij best.

 

 

Groetjes

 

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken het programma niet maar het klinkt alsof je de coordinaten ingave verkeerd ingesteld hebt staan. hij moet op een masker staan dat in decimalen weergeeft. (de laatste drie cijfers) niet in minuten en seconden.

 

Greetz Schilderijhaakje.

bewerkt door Kapitein Haak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Als ik op een cachepagina op het kaartje klik (prikkertje) dan kreeg ik normaal gesproken een kaartje om te zien waar ik moet parkeren.voor mij wel gemakkelijk, ik heb totaal geen orientatiegevoel. Nu ineens krijg ik het kaartje niet meer, ook niet als ik onderin het rijtje van maps klik. Wel zie ik een pagina waar ik niets mee kan met STREETMAP en AERIAL IMAGE. Heeft iemand enig idee of ik iets verkeerds heb gedaan?

 

Anita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk een probleempje bij Mapquest of er komt een andere (misschien) mooiere kaart achter deze mogelijkheid te hangen.

 

Links van het plaatje met het prikkertje staat een lijst "For online maps". Kies daar eens Google Maps en er verschijnt een mooi kaartje. Je kunt daar nog weer kiezen voor "kaart" en "satelliet".

 

Suk6

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...